دوربین سلفی زیر صفحه ال جی

ال جی یک گوشی مجهز به دوربین سلفی زیر صفحه می‌سازد

ال جی نیز همانند سامسونگ به دنبال طراحی یک گوشی مجهز به دوربین سلفی زیر صفحه است. این را از پتنتی حدس می‌زنیم که به تازگی توسط ال جی در کره جنوبی به انتشار رسیده است.

به نظر می‌رسد سامسونگ تنها شرکتی نیست که به دنبال ارائه یک گوشی تمام صفحه واقعی به لطف یک دوربین سلفی زیر صفحه است؛ به تازگی شرکت ال جی پتنتی را به انتشار رسانده که نشان می‌دهد آنها نیز نظیر همتای کره‌ای خود، در حال کار بر روی این فناوری هستند. این طراحی جدید نیازمند یک قسمت ناچ، یا نمایشگر لبه خمیده است.

دوربین سلفی زیر صفحه ال جی

این پتنت که در کره جنوبی به ثبت رسیده، دو طراحی متفاوت را به نمایش می‌گذارد: یکی مجهز به نمایشگری با لبه‌های خمیده و دیگری با لبه‌ی معمولی. اما به طور کلی این طرح‌های مفهومی همه یکی هستند. یک تکه‌ی بریده شده در قسمت جلویی میزبان دوربین سلفی تک لنزی یا دو لنزی است که سنسورهای معمولی همچون سنسور مجاورتی و سنسور محیطی آن را همراهی می‌کنند. این تکه‌ی بریده شده می‌توان در وسط یا گوشه‌ی بالا سمت راست/سمت چپ قاب جلویی گوشی جای بگیرد.

دوربین سلفی زیر صفحه ال جی

اما نباید انتظار داشته باشید که تمام پتنت‌های به انتشار رسیده توسط شرکت‌ها، به محصولات واقعی تبدیل شوند. ما طی سالیان گذشته پتنت‌های مختلفی را از سوی ال جی دیده‌ایم که هیچکدام به طرح نهایی و به تبع آن یک دیوایس تولیدی نرسیده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دماغ ادمو بدتر از قبل بزرگ میکنه ک