طراحی ناچ به گوشی های سامسونگ می‌آید

طراحی ناچ به گوشی های سامسونگ می‌آید

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد طراحی ناچ را به گوشی‌های میان‌رده خود بیاورد و از یک طراحی فاقد حاشیه واقعی بدون ناچ در پرچمدارانش استفاده کند. این موضوعی است که در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ مطرح شده است.

دیشب، شب بدی برای کسانی که از طراحی ناچ تنفر دارند بود. سامسونگ، یکی از آخرین شرکت‌هایی است که در برابر این سبک طراحی مقاومت کرده است و حالا خودش را آماده می‌کند تا به دیگر گوشی سازها در جزیره‌ی ناچ‌لند (کنایه از روی آوردن شرکت‌ها به این سبک طراحی) بپیوندد.

سه مدل طراحی ناچ در گوشی‌های میان‌رده آینده سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سامسونگ در رویداد شب گذشته‌ی خود از سه طراحی مختلف برای جای دادن قسمت ناچ بر روی پنل جلویی گوشی‌های آینده خود پرده برداشت. در تصویر زیر از سمت چپ به راست که نگاه کنید، طراحی ناچ U شکل، ناچ V شکل و ناچ O شکل را می‌توانید نگاه کنید. این‌ها برندهایی برای نمایشگرها هستند.

طراحی ناچ به گوشی های سامسونگ می‌آید

همانطور که می‌بینید، هر سه طراحی ناچ همانند حرفی هستند که جلوی اسم آن‌ها آمده است. U و V طرح‌‌های متداول ناچ هستند، اگرچه کمی متفاوت از آنچیزی هستند که ما از سوی دیگر گوشی سازها دیده‌ایم. در سمتی دیگر O نیز به نظر یک قسمت بریده شده در بالای سمت چپ نمایشگر است که می‌تواند به معنای جایگاهی برای دوربین سلفی باشد. ما معمولا عادت داشتیم تا این قسمت ناچ را در وسط بالای نمایشگر ببینیم، اما این طرح قسمت ناچ را در سمت چپ به نمایش می‌گذارد.

اما نمایشگر جدید Infinity سامسونگ به نظر می‌رسد یک نمایشگر بدون حاشیه‌ی واقعی فاقد ناچ باشد که ما مدت‌هاست در انتظار آن هستیم؛ پس شاید در آن را بتوانیم در گوشی‌های پرچمدار اینده سامسونگ ببینیم و طراحی‌های ناچ در گوشی‌های میان رده این شرکت مورد استفاده قرار گیرد. این می‌تواند یک امیدواری باشد. سامسونگ تا به امروز هیچ گوشی ناچ استایلی را ارائه نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خیلی زود نیست عجلشون چی بود اخه

  2. سامسونگ ناچ هم که بزنه از بقیه بهتر و قشنگ تر میزنه