ساعت هوشمند فسیل اسپورت

ساعت هوشمند فسیل اسپورت با قیمت 255 دلار معرفی شد

ساعت هوشمند فسیل اسپورت (Fossil Sport) با آخرین نسخه از Wear OS معرفی شد. دستبند هوشمند جدید فسیل می‌تواند یک همراه خوب برای علاقه‌مندان به تناسب اندام باشد.

بازار ساعت های هوشمند مثل همیشه داغ نیست، اما برخی سازندگان با معرفی محصولات جذاب و درخور، به دنبال جلب توجه خریداران هستند. ساعت هوشمند فسیل اسپورت یکی از همین محصولات است که با بهره‌گیری از جدیدترین نسخه Wear OS، رابط کاربری بازطراحی شده و چیپ اسنپدراگون Wear 3100 به دست کاربران می‌رسد.

ساعت جدید فسیل از یک باتری 350 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد و در شش رنگ مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به علاوه، کاربران می‌توانند از بین بندهای سیلیکونی با 28 رنگ مختلف، یکی را به دلخواه انتخاب کنند. خرید دستگاه در دو اندازه 41 و 43 میلی‌متری با بندهای 18 و 22 میلی‌متری نیز امکان‌پذیر خواهد بود. فسیل می‌گوید کاورهای ساعت از آلومینیوم و نایلون ساخته شده تا وزن نهایی کاهش پیدا کند. اپلیکیشن Google Fit که به تازگی بازطراحی شده است، همراهی عالی برای علاقه‌مندان به فعالیت‌های ورزشی خواهد بود.

از دیگر قابلیت‌های مهم ساعت هوشمند فسیل اسپورت می‌توان به وجود NFC به منظور انجام پرداخت‌های موبایلی، سنسور ضربان قلب، GPS، ارتفاع‌سنج، سنسور نور محیطی و میکروفون و اسپیکر برای تماس‌های صوتی اشاره کرد.

ساعت هوشمند فسیل اسپورت

قیمت ساعت هوشمند فسیل اسپورت

فروش جهانی ساعت فسیل از طریق فروشگاه‌های منتخب، از تاریخ 12 نوامبر (21 آبان) آغاز خواهد شد. علاقه‌مندان به خرید این اسمارت واچ در نیویورک هم می‌توانند زودتر از سایرین، از نهم تا یازدهم نوامبر (هجدهم تا بیستم آبان)، محصول پیش رو را با پرداخت 255 دلار خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یا خدا چخبره اینقدر گرون