تویوتا راو 4 مدل 2018

تویوتا راو 4 مدل 2018 چه مزایا و معایبی دارد؟

تویوتا راو 4 مدل 2018 (Toyota RAV4 2018) یکی از کراس اوورهای پرفروش جهان شناخته می‌شود و با ظاهر اسپورت و پیشرانه‌ی هیبریدی، محبوبیت زیادی دارد. در ادامه به بررسی نقاط ضعف و قوت، امکانات، مشخصات و قیمت این خودرو می‌پردازیم.

تویوتا راو 4 مدل 2018 سال گذشته در نمایشگاه خودروی نیویورک 2018 معرفی شد. این محصول تویوتا در مدل‌های پیشین خود جزو پرفروش‌ترین کراس‌اوورهای جهان قرار داشت و در سری جدید نیز با ظاهر اسپورت و پیشرانه‌ی هیبریدی عرضه می‌شود. شرکت تویوتا، خودرو راو 4 را برای نخستین بار در سال 1994 به بازار جهانی عرضه کرد و پس از گذشت‌ سال‌ها هنوز این خودرو جزو محبوب‌ترین محصولات تویوتا شناخته می‌شود.

تویوتا راو 4 مدل 2018

نقاط قوت تویوتا راو 4 مدل 2018

1.‌ پیشرانه هیبریدی

یکی از نقاط قوت خودرو تویوتا راو 4 مدل 2018 بهره‌مندی از پیشرانه هیبریدی است که به همراه نیسان روگ از سایر رقبا سبقت گرفته است. این خودرو به یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتر و دو واحد الکتریکی مجهز شده که به صورت ترکیبی قادر به تولید قدرت 194 اسب بخار هستند. از طرفی این خودرو در مصرف سوخت نیز صرفه‌جویی کرده و مصرف سوخت کمتری را برای مالکان خود به همراه خواهد داشت.

تویوتا راو 4 مدل 2018

2. مصرف سوخت کم

خودرو تویوتا راو 4 مدل 2018 مصرف سوخت بسیار مناسبی دارد و حتی در نسخه معمولی و غیر هیبریدی هم فقط 9 لیتر مصرف می‌کند که در کلاس بالا و به عنوان یک کراس اوور مزیت فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

تویوتا راو 4 مدل 2018

3. فضای زیاد کابین

طراحان برای کابین خودرو فضای بسیار مناسبی را در نظر گرفته‌اند. فضای زیادی برای پا و سر سرنشینان جلو و عقب وجود دارد و حتی با تا کردن صندلی‌های نیمکتی عقب، راحتی سرنشینان افزایش می‌یابد. از طرفی فضای بار این خودرو نیز مناسب بوده و با تا کردن صندلی‌های عقب به فضای زیادی دسترسی خواهید یافت.

تویوتا راو 4 مدل 2018تویوتا راو 4 مدل 2018

4. سواری بسیار راحت

خودرو تویوتا راو 4 مدل 2018 نسبت به سایر رقبای خود به سواری دینامیک مجهز نیست، اما راننده این خودرو بدون شک سواری راحت و نرمی را تجربه خواهد کرد. طراحان با اعمال تغییرات فنی توانسته‌اند صدای زیاد سیستم را به خوبی مهار کنند و کابین این خودرو در جاده‌های نامسطح با مشکلی مواجه نخواهد شد.

تویوتا راو 4 مدل 2018

5. ارزش فروش دوباره

با توجه با اینکه خودرو راو 4 جزو محصولات شرکت تویوتا به شمار می‌رود و به امکانات بسیار خوبی مجهز است، بدون شک می‌توانید با همان قیمتی که آن را خریده‌اید و با کمترین ضرری آن را به فروش برسانید.

تویوتا راو 4 مدل 2018

نقاط ضعف تویوتا راو 4 مدل 2018

1.‌ جذاب نبودن ظاهر خودرو

به جز تریم اسپورت تویوتا راو 4 مدل 2018 جذابیت سایر تریم‌های این خودرو در سطح پایینی قرار دارد. ظاهر داخلی خودرو نیز همین شرایط را داشته و این بار حتی در نسخه‌های اسپورت و لوکس آن نیز سطح متریال پلاستیکی و صندلی‌های چرم آن در حد مناسبی قرار ندارد.

تویوتا راو 4 مدل 2018

2. قیمت زیاد تریم‌های لوکس

فروش تریم پلاتینیوم خودرو تویوتا راو 4 مدل 2018 با قیمت 36 هزار دلار در آمریکا شروع شده است که به همین دلیل نسخه فول این خودرو جزو کراس اوورهای لوکس کامپکت شناخته می‌شود. از طرفی اگر برای خرید این خودرو گزینه سیستم چهار چرخ محرک را سفارش دهید، قیمت آن نسبت به سایر رقبا گران‌‌تر می‌شود.

تویوتا راو 4 مدل 2018

3. سر و صدای خودرو

طراحان با تغییرات فنی درصدد حذف صداهای سیستم خودرو بوده و تا حدودی نیز موفق شده‌اند، اما در تریم SE تنظیمات سیستم تعلیق بسیار سفت عمل می‌کند. این خودرو که توسط یکی از کارشناسان مطرح بررسی شده است، در پیچ‌ها سریع و سفت عمل می‌کند که البته برای هندلینگ خودرو بسیار مناسب است، اما تاثیر منفی بر روی سواری نرم خودرو می‌گذارد. از طرفی تویوتا راو 4 مدل 2018 به عنوان یک خودرو خانوادگی شناخته می‌شود و بدیهی است که راننده آن انتظار سواری نرم را در مسافرت‌های طولانی داشته باشد.

تصاویر تویوتا راو 4 مدل 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. طراحی خودرو بستگی به نظر و سلایق ملیونها نفر ادم داره !
    اونوقت خیلی شفاف و قطعی به طراحی انتقاد وارد میشه ؟!
    جالبه …
    به نظره شخصیم قیافش خیلیم خوبه !!!

  2. قیافشم خیلی بد نیستا

  3. خدایی جذابه چجوری میگین نیست ؟؟؟