دیزنی پلاس ؛ سرویس استریم دیزنی رقیبی برای نتفلیکس

سرویس استریم ویدیویی دیزنی پلاس (+Disney) معرفی شد. دیزنی این سرویس استریم را برای رقابت با نتفلیکس معرفی کرده و می‌خواهد تمام فیلم ها و سریال هایش را در آن به نمایش بگذارد.

شرکت دیزنی سرانجام نام سرویس استریم محتوای رقیب نتفلیکس را اعلام کرد. سرویس استریم محتوای دیزنی که مدت‌ها بود نمی‌دانستیم چه باید آن را صدا بزنیم سرانجام یک اسم دریافت کرد: حالا آن را باید دیزنی پلاس صدا بزنیم. Bob Iger مدیرعامل دیزنی در رویداد پنجشنبه شب دیزنی، علاوه بر تایید نام این سرویس استریم، اعلام کرد که آن از اواخر سال 2019 آغاز به سرویس‌دهی خواهد کرد.

فیلم‌ها و سریال‌های دیزنی پلاس

دیزنی از سال 2017 برای این سرویس در حال برنامه ریزی است؛ زمانی که این شرکت اعلام کرد قرارداد چند ساله خود با نتفلیکس را به پایان خواهد رساند. دلیل این کار ساده است: دیزنی می‌خواهد تمام مجموعع تحت مالکیت خود شامل Disney Classic، Pixar Movies، Marvel Cinematic Universe و مجموعه فیلم‌های Star Wars را به پلتفرم استریم خود ببرد.

این شرکت به دنبال معرفی دیزنی پلاس خود، در یک بیانیه مطبوعاتی جزئیات بیشتری مربوط به برخی از محتوای برنامه ریزی شده برای این سرویس را ارائه کرده است.

دیگو لونا نقش خود به عنوان Cassian Andor در جنگ ستارگان را در قالب یک سریال دوباره ایفا خواهد کرد. پس از آن سریال Rogue One: A Star Wars Story به عنوان دومین سریال دیزنی پلاس به نمایش درخواهد آمد. ماه گذشته نیز سریال The Mandalorian به عنوان یکی دیگر از سریال‌های قابل پخش در این سرویس استریمینگ معرفی شد.

به عنوان یکی از سریال‌های مجموعه مارول نیز دیزنی سریال Loki را ماه گذشته معرفی کرد. تام هیدلستون با اجرای Loki به MCU بازخواهد گشت. با این حال هیچ اشاره‌ای به سریال Scarlet Witch نشده است. از دیگر مجموعه‌های دیزنی اشاره شده در این بیانیه مطبوعاتی،‌ داستان‌های جدیدی در قالب فیلم‌ها یا مجموعه‌های تلویزیونی شامل High School Musical‌ دیزنی چنل و کارخانه هیولاهای پیکسار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. دیزنی پلاس مال شرکته دیزنیه دیگه؟؟؟

  2. حالا حالا ها کوچیکه

  3. ص سال به پای نتفلیکس نمیرسه