گوشی های Galaxy M سامسونگ جای گوشی های گلکسی J را می‌گیرند

فضای ذخیره سازی گوشی های Galaxy M سامسونگ لو رفت

جزئیات تازه‌ای از قبیل فضای ذخیره سازی گوشی های Galaxy M سامسونگ و شماره مدل آنها منتشر شده است. گوشی های سری گلکسی ام محصولاتی میان‌رده و مقرون به صرفه خواهند بود.

پس از یک گزارش منتشر شده در اوایل امروز، مبنی بر این که گوشی های Galaxy M سامسونگ به زودی معرفی می‌شوند، حالا اطلاعاتی به دست ما رسیده که می‌تواند حداقل دو گوشی از خانواده گلکسی ام را تایید کند. انتظار می‌رود این خانواده تمامی گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ را تقویت کند. با ورود گوشی های گلکسی ام سامسونگ، خانواده گلکسی J، گلکسی On و گلکسی C به پایان عمر خود خواهند رسید. علاوه بر این، گزینه‌های حافظه‌ی بیشتری نیز همراه این گوشی‌ها ارائه خواهد شد.

اول از همه باید به نام واقعی این محصولات اشاره کنیم. نام حقیقی دو گوشی خانواده گلکسی ام، همانطور که پیشتر در گزارشی شنیده بودیم، Galaxy M20‌ و Galaxy M30 خواهد. شماره مدل این دو گوشی نیز SM-M205F و SM-M305F است. سامسونگ در حال کار بر روی گوشی‌های دیگری نیز هست که به نظر می‌رسد در رده گوشی های خانواده گلکسی A قرار خواهند گرفت. هرچند خود سامسونگ این نام‌ها را تایید نکرده است و شماره مدل‌های اعلام شده لزوما نمی‌توانند تایید کننده‌ی نام اصلی گوشی‌ها باشند.

جزئیات تازه گوشی های Galaxy M سامسونگ

تا فراموش نکردیم بگوییم که گوشی SM-M205F قرار است در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی به عرضه برسد. مدل SM-M305F‌ نیز در دو مدل 64 و 128 گیگابایتی فروش خواهد رفت. هر دو گوشی از دو سیم کارته هستند. این قابلیتی است که به نظر در گوشی‌های میان‌رده و مقرون به صرفه به یک قابلیت بدیهی تبدیل شده است؛ گرچه می‌توان انتظار عرضه نسخه تک سیم کارته آنها در برخی از بازارها را نیز داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. خیلی مهمه مثلا؟؟؟

  2. خیلی هم مهم نیست

  3. اینو که همه میدونن

  4. فقط دو نسخه داره؟ یکم فضاش کم نیست عایا؟

  5. امیدوارم این سری مثل سری j و A نباشن