پنل‌های infinity جدید

گلکسی A70 و A90، اولین گوشی های سامسونگ با نمایشگرهای Infinity جدید

در حالی که سامسونگ به تازگی از چهار پنل Infinity Display جدید رونمایی کرده است، برخی از افشاگران سرشناس حوزه موبایل از گلکسی A70 و گلکسی A90 به عنوان نخستین گوشی‌های هوشمندی نام می‌برند که با تجهیز به این پنل‌ها رونمایی خواهند شد.

اخیرا کمپانی‌های بلندپرواز چینی با طرح‌ها و محصولات نوآورانه‌ی خود، رقابت در صنعت موبایل را داغ‌تر از قبل کرده‌اند و حالا سامسونگ نیز این فشار را احساس می‌کند. کمپانی کره‌ای برای تحکیم جایگاه خود در این بازار، راه‌های مختلفی را جستجو کرده است که تلاش برای مدرن‌سازی ظاهر پرچمداران خود و تولید محصولات انقلابی انعطاف‌پذیر، از جمله‌ی آن‌ها به شمار می‌روند. گوشی های گلکسی A70 و A90 نیز می‌توانند دو سلاح سامسونگ در این رقابت باشند.

البته مشخص نیست که کره‌ای‌ها چه زمانی چهار پنل تازه معرفی شده‌ی Infinity Display را در محصولات خود به‌کارگیری خواهند کرد و گلکسی اس 10، یکی از کاندیداهای جدی محسوب می‌شود. اما «الدر مورتازین» افشاگر و خبرنگار با نفوذ روس در حوزه تکنولوژی، مدعی شده است که گلکسی ای 70 و گلکسی ای 90 اولین گوشی های سامسونگ با تجهیز به نمایشگرهای جدید Infinity خواهند بود و در فوریه 2019 از راه خواهند رسید.

شاید معرفی این گوشی های میان‌رده تنها یک ماه زودتر از گلکسی اس 10 اندکی عجیب به نظر برسد؛ اما نباید فراموش کنیم که مدل‌های 2018 گلکسی A8 و +A8 نیز در فاصله نزدیکی از خانواده گلکسی اس 9 معرفی شدند. با استانداردهایی که در اوایل سال 2018 برای گوشی های غیر پرچمدار وجود داشت، این دو محصول از ویژگی‌های قابل توجهی برخوردار بودند و حتی چندی پیش، گلکسی A7 و A9 با امکانات پیشرفته‌تری هم از راه رسیدند؛ اما از نام گلکسی A70 و گلکسی A90 پیداست که باید سطح بالاتری از سایر اعضای سری A داشته باشند.

پنل‌های Infinity display جدید

ظاهرا «بن گسکین» دیگر افشاگر سرشناس و خالق برخی از طرح‌های مفهومی نیز، اطلاعاتی از این دو گوشی جدید دارد. به عقیده‌ی او، نمایشگر تمام صفحه New Infinity در سامسونگ گلکسی A70 و A90 جایی نخواهد داشت و در عوض، یکی از نمایشگرهای ناچ استایل Infinity-V و Infinity-U یا Infinity-O در آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طرفی مورتازین هم بدون اشاره به مبلغ خاصی، قیمت آن‌ها را مناسب توصیف کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خب قیمتش چنده؟ مشخصات فنی و قیمتش رو لطفا بزارید تو سایت ممنون میشم

  2. چ فرقی داره هر بار یه مسخره بازی

  3. چ جالب فقط با دوربین بازی کرده

  4. واقعا چهار مدلوش اینجوری میزن ه/؟؟؟