نمایشگر دارای حفره

اپل از نمایشگر دارای حفره در آیفون‌های 2019 استفاده می‌کند

استفاده از نمایشگر دارای حفره درون گوشی های هوشمند، به زودی تبدیل به یک سبک طراحی جدید و متداول خواهد شد. طبق تصاویر جدیدترین پتنت اپل، گوشی های آتی این شرکت نیز مجهز به صفحه نمایش دارای حفره می‌شوند.

در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ که هفته پیش برگزار شد، شاهد رونمایی چهار نوع نمایشگر بودیم. یکی از آن‌ها Infinity O نام داشت و ویژگی منحصربه‌فردش، وجود حفره‌ای به منظور قرارگیری دوربین محسوب می‌شد. بر اساس تصاویر مفهومی، رندرها و عکس‌ پتنت‌های منتشر شده طی هفته‌های گذشته، می‌توان نتیجه گرفت به زودی گوشی‌سازان بیشتری به طراحی و استفاده از نمایشگر دارای حفره روی خواهند آورد. شرکت اپل یکی از همین گوشی‌سازان است.

وب سایت LetsGoDigital به تازگی به تصاویری از یک پتنت به ثبت رسیده توسط اپل دست پیدا کرده که درونشان، یک گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر دارای حفره برای جای دادن دوربین سلفی، دیده می‌شود. این پتنت دارای نام «پنجره دوربین یکپارچه» (Integrated Camera Window) بوده و پنج ماه پیش در دفتر ثبت اختراع‌ها و علامت‌های تجاری ایالات متحده آمریکا به ثبت رسیده است.

گوشی مجهز به نمایشگر دارای حفره اپل

نمایشگر دارای حفره

بر اساس این عکس‌ها، دوربین سلفی در گوشی های مجهز به نمایشگر دارای حفره اپل، در گوشه بالا و سمت راست قرار می‌گیرد. طبق اسناد موجود در پتنت، صفحه نمایش به وسیله یک شیشه شیمیایی تقویت شده محافظت می‌شود. در این اسناد حتی درباره نحوه بالا بردن میزان تحمل فشار این شیشه از طریق حمام شیمیایی نیترات پتاسیم در درجه حرارت بالا برای چندین ساعت، یک سری توضیح ارائه شده است. توضیحات ارائه شده درباره این پتنت اپل در وب سایت LetsGoDigital، بسیار مفصل بوده و با خواندن آن می‌توان به اطلاعات زیادی دست پیدا کرد.

نمایشگر دارای حفره

برخی تحلیل‌ها، از وجود نمایشگر دارای حفره در آیفون‌های 2019 و تبدیل شدن گوشی به تصویر کشیده شده در عکس‌های بالا به یک محصول تجاری طی سال آینده، نزدیک خبر می‌دهند، اما همچنان نمی‌توان بسیار امیدوار بود. تعداد بسیار زیادی از محصولات پیشنهادی درون پتنت‌های به ثبت رسیده توسط شرکت‌های مختلف، هرگز تبدیل به واقعیت نشدند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. من که واقعا نفهمیدم چه شکلیه

  2. با این طراحیا و عکسا یکم تصورش سخته …باید واضح تر از این میبود تا متوجه شیم

  3. هووووف از الان تا ۲۰۱۹؟ حال را دریاب ..