چت پک

آیرون من‌های واقعی با جت پک بر فراز دشت نروژ پرواز کردند (ویدیو)

ایو راسی این مرتبه نیز توانست به وسیله پوشیدن جت پک صحنه‌های خارق‌العاده‌ای را رقم بزند. در مستند جدید وی با نام Loft: The Jetman Story شاهد پرواز ایو راسی و همکارانش با جت پک بر فراز فلات نروژه هستیم.

ممکن است آیرون من، خیلی ساده درون لباس مخصوص خود پرواز کند، اما در دنیای واقعی، پرواز با یک کوله جت، بسیار خطرناک‌تر و مرگبارتر از چیزی است که تصور می‌کنید. اما در مستند Loft: The Jetman Story، یک جت پک واقعی را مشاهده می‌کنیم که درست شبیه به آن چه آیرون من در فیلم‌های تخیلی انجام می‌دهد، به ایو راسی (Yves Rossy) و دو همکار دیگرش قدرت پرواز داده است!

این فیلم در همکاری با XDubai تولید و به تازگی تیزری کوتاه از آن منتشر شده است. ایو راسی در این مستند همراه دو همکار دیگر خود بر فراز فلات نروژ به وسیله یک جت پک به پرواز در آمده و سبب می‌شود آیرون من از این پس دیگر شخصیتی تخیلی نباشد! در این مستند به خطرات بسیار بالای پرواز با جت پک و نیاز به تصمیم‌گیری بسیار سریع در زمان بروز هر گونه مشکل اشاره می‌شود.

در این نوع پرواز‌ها با استفاده از وسایل مشابه دیگر، افراد ماجراجو معمولا از ارتفاعات بسیار بالا از هلیکوپتر به پایین می‌پرند، اما در مستند Loft: The Jetman Story علاوه بر به پرواز در آمدن هر سه نفر از ارتفاعات یک کوه، شاهد ارتفاع گرفتنشان از یک سکوی زمینی نیز هستیم که به نوبه خود بسیار جالب است.

این تیم سه نفره از آنجایی توانست از پس انجام حرکت‌های بسیار خطرناک مستند بر بیاید که پیشتر ماموریت‌های خطرناک‌تری را نیز پشت سر گذاشته بود. به عنوان نمونه ایو راسی و همکارش توانستند با استفاده از جت پک، پا به پای یک هواپیمای غول‌پیکر ایرباس 380 پرواز کرده و دور برج خلیفه، چرخی شگفت‌انگیز بزنند!

پرواز با جت پک بر فراز فلات نروژ