رندرهای گوشی منعطف سامسونگ

جدیدترین رندر گوشی منعطف سامسونگ گلکسی اف مبتنی بر نمایشگر Infinity Flex

جدیدترین رندر گوشی منعطف سامسونگ گلکسی اف (Samsung Galaxy F) منتشر شد. از آنجایی که این رندر گوشی انعطاف پذیر سامسونگ بر اساس ویژگی‌های نمایشگر Infinity Flex طراحی شده، شباهت زیادی با نسخه واقعی دارد.

سامسونگ هفته گذشته، نمایشگر Infinity Flex را معرفی کرد، اما این صفحه نمایش در یک نمونه اولیه به کار رفته بود. به عبارت دیگر ما نسخه تجاری یک گوشی منعطف سامسونگ را مشاهده نکردیم و دستگاه مجهز به نمایشگر Infinity Flex تنها یک نمونه اولیه بود. با این حال می‌توان از طریق جدیدترین رندر گوشی منعطف سامسونگ گلکسی اف، ظاهر نهایی این گوشی را حدس زد.

وب سایت LetsGoDitigal با کنار هم قرار دادن یک سری پازل شامل ویژگی‌های نمایشگر انعطاف پذیر تازه معرفی شده و همچنین رندرهای پیشین مرتبط با گوشی هوشمند منعطف سامسونگ، اقدام به طراحی رندر گوشی گلکسی F کرده است.

این گوشی، که تا امروز با عنوان گلکسی اف شناخته می‌شود، در زمان تا شدن نمایشگری 4.6 اینچی با رزولوشن 480 در 1960 پیکسل در اختیارتان قرار خواهد داد. به نظر می‌رسد نحوه طراحی لولای گوشی، شبیه به گوشی (هرگز رونمایی نشده) سرفیس بوک مایکروسافت است، اما هنوز نحوه دقیق طراحی آن به عنوان مهم‌ترین بخش این گوشی منعطف، مشخص نیست، چرا که سامسونگ پتنت‌های مختلفی درباره گوشی های انعطاف پذیر به ثبت رسانده و هر کدام دارای سبک طراحی و لولای مخصوص به خود است.

رندر گوشی منعطف سامسونگ گلکسی اف

رندرهای گوشی منعطف سامسونگ

بعد از باز کردن تای دستگاه، با یک تبلت 7.3 اینچی رو به رو خواهیم شد که دیگر همانند تبلت‌های متداول، شکلی مستطیلی نداشته و بیشتر حالت مربعی دارد. به همین دلیل رزولوشن صفحه نمایش در حالت باز، 1536 در 2152 پیکسل است. سامسونگ در همکاری با گوگل، یک رابط کاربری مبتنی بر اندروید مخصوص برای گوشی انعطاف پذیر خود توسعه داده است، به همین دلیل آیکون‌ها، کل رابط کاربری و همچنین محتوای در حال پخش، به راحتی از نمایشگر کوچک به نمایشگر بزرگ و بالعکس منتقل می‌شوند.

گفته شده سامسونگ پیش از عرضه گلکسی اف به بازار در ماه مارس 2019 (اسفند 97 – فروردین 98)، یک نسخه غیر تجاری دیگر از آن را طی نمایشگاه MWC (برگزاری در اسفند) در معرض دید کاربران قرار خواهد داد. قیمت گلکسی اف چیزی حدود 1770 دلار تخمین زده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بد دسته یکم به نظر

  2. ولی اصلا جالب نیستن

  3. اونقدی ک فک میکردم داغون نیست