آپدیت گلکسی ای 9 2018

نخستین آپدیت گلکسی ای 9 2018 منتشر شد؛ همه چیز معطوف به دوربین

نخستین آپدیت گلکسی ای 9 2018 سامسونگ (Samsung Galaxy A9 2017) منتشر شد. این به روزرسانی شامل بهبودهایی در بخش دوربین‌های گوشی و همچنین آخرین پچ امنیتی اندروید است.

گوشی گلکسی ای 9 جدید سامسونگ با تمرکز بر ارائه تجربه دوربین خوب طراحی شده است،‌ پس تعجب برانگیز نیست ببینیم نخستین به‌روزرسانی نرم افزاری آن نیز در جهت بهبود عملکرد این بخش از گوشی ارائه شده است. در قسمت توضیحات نخستین آپدیت گلکسی ای 9 2018 سامسونگ به پایداری دوربین و کیفیت عکس بهبود پیدا کرده اشاره شده است. اگر شما هم صاحب این گوشی هستید و آپدیت مربوطه را دانلود کرده‌اید،‌ مشتاقیم که از تغییرات به وجود آمده برای ما بگویید.

جزئیات نخستین آپدیت گلکسی ای 9 2018

این به‌روزرسانی در برخی از کشورها نظیر هلند (که فروش گوشی در آنجا آغاز شده) منتشر شده است. انتظار می‌رود طی روزهای آینده با توجه به عرضه آن در دیگر بازارها، صاحبان گلکسی ای 9 در سایر نقاط جهان نیز بتوانند آن را دریافت کنند. به جز این به‌روزرسانی سیستمی، نخستین آپدیت گلکسی ای 9 2018 سامسونگ (که در کشور هند دریافت شده) حاوی پچ امنیتی ماه نوامبر 2018 نیز است. هرچند متاسفانه این آپدیت در برخی از کشورها (از جمله هلند) مربوط به ماه اکتبر است. ما امیدواریم که در نسخه‌ی بعدی این به‌روزرسانی، سامسونگ در تمام نقاط جهان پچ امنیتی یکسانی را ارائه کند.

آپدیت گلکسی ای 9 2018 با نسخه نرم افزاری A920FXXU1ARKG منتشر شده است. اگر شما هم صاحب این گوشی هستید،‌ احتمالا از طریق بخش به‌روزرسانی در صفحه تنظیمات گوشی خود می‌توانید این به‌روزرسانی با حجم 125 مگابایت را مشاهده کنید.

آپدیت گلکسی ای 9 2018

گلکسی ای 9 سامسونگ یک گوشی اندرویدی مجهز به تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام و نمایشگر 6.3 اینچی آمولد است. اما مهم‌تر، این گوشی بر روی قاب پشتی خود از 4 دوربین متشکل از دوربین 24 مگاپیکسلی، دوربین 10 مگاپیکسلی تله فوتو، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی برای عمق میدان میزبانی می‌کند. این به‌روزرسانی منتشر شده، عملکرد این سیستم دوربین چهارگانه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.