نتایج آزمون عمر باتری وان پلاس 6 تی

نتایج آزمون عمر باتری وان پلاس 6 تی ؛ یکی از بهترین‌ها در سال 2018

نتایج نخستین آزمایش عمر باتری وان پلاس 6 تی (OnePlus 6T) نشان می‌دهد که این گوشی توانسته حتی پرچمداران سامسونگ و اپل را نیز شکست دهد. ظاهرا گوشی موبایل وان پلاس 6 را باید یکی از بهترین گوشی های پرچمدار سال 2018 ، از حیث عمر باتری دانست.

شاید وان پلاس 6 تی پیشرفت خیلی زیادی نسبت به نسخه اصلی وان پلاس 6 نداشته باشد (به خاطر طراحی یکسانی که دارند)، اما در اینجا دو بخش کلیدی وجود دارد که در مدل 6T در آن نوآوری شده است: اول، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه و دوم یک باتری بزرگ‌تر است. بی‌تردید هر دو این بخش‌ها مهم هستند.

وان پلاس 6 تی به یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده است که بزرگ‌تر از باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی در نسخه اصلی وان پلاس 6 بوده و بزرگ‌ترین باتری به کار رفته تا به حال در یک گوشی برند وان پلاس است. پس این سوال پیش می‌آید که آیا در بحث عمر باتری نیز آیا می‌توان انتظار حاصل شدن تغییری بزرگ را داشت؟

برای دانستن آن، ما (منبع) به بررسی این گوشی پرداخته‌ایم و می‌توانید نتایج آزمایش عمر باتری وان پلاس 6 تی را در ادامه مشاهده کنید.

آزمون عمر باتری

عمر باتری وان پلاس 6 تی

در جلوی عمر باتری وان پلاس 6 تی ، مدت زمان قابل احترام 9 ساعت و 52 دقیقه ثبت شده است. این زمان، از اغلب گوشی های پرچمدار سال 2018 بیشتر است و قطعا یکی از بالاترین امتیازهای به دست آمده توسط یک گوشی مجهز به نمایشگر OLED است. این امتیاز می‌تواند اپل آیفون 10 اس مکس، سامسونگ گلکسی نوت 9 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال را شکست دهد که خبر خوبی برای کاربران مشتاق به خرید گوشی وان پلاس 6T خواهد بود.

تنها دو گوشی هستند که عمر باتری وان پلاس 6 تی از آن‌ها کمتر بوده است. آن دو هواوی میت 20 (نسخه اصلی) و آیفون ایکس آر هستند که هر دو به ییک نمایشگر به مراتب کم مصرف‌تر LCD تجهیز شده‌اند.

اما دیگر بخشی که مورد بررسی قرار داده می‌شود، مدت زمان رسیدن شارژ باتری از 0 تا 100 درصد است. وان پلاس 6 تی همراه یک شارژر پرسرعت خود برند OnePlus و یک کابل قرمز رنگ USB-C در داخل جعبه‌اش به فروش می‌رسد، پس نیازی نیست هزینه‌ی اضافی را برای بهره‌بردن از فناوری شارژ سریع پرداخت کنید.

آزمون مدت زمان شارژ

عمر باتری وان پلاس 6 تی

در آزمون زمان شارژ شدن، بار دیگر شاهد عملکرد خوب گوشی پرچمدار جدید وان پلاس هستیم. این گوشی تنها در مدت 1 ساعت و 25 دقیقه به شارژ کامل می‌رسد؛ این بدان معناست که می‌توانید گوشی‌تان را به شارژ بزنید و سپس یک استراحت کوتاه کنید. طولی نمی‌کشد که گوشی شما به شارژ کامل می‌رسد و می‌توانید برای ادامه‌ی روز از آن استفاده کنید. در نهایت می‌توان گفت که عمر باتری وان پلاس 6 تی ، یکی از بهترین نتایج را در بین گوشی های پرچمدار سال 2018 به نام خود ثبت کرده است. علاوه بر این، نشان می‌دهد که تیم وان پلاس عملکرد خوبی را بر روی بهینه سازی عملکرد باتری گوشی جدیدش داشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. معرکس ….حرف نداره ..حتی بهتر از هواوی

    • بهتر از هواوی؟باتری 4200 رو با اون یکی میکنی؟از اونور اگه تناسب بگیری میبینی که برا هواوی بهتره.از اون ور مقدار دوام باتری رو ببین کل گوشی ها دو سر و گردن کمتر میت 20 هستن میفهمی یعنی چی؟

  2. انصافا هیچ چی کم نداره از همه لحاظ عالی عمل کرده

  3. فک میکردم بفد اپل این سری ب عنوان گوشی منتخب رتبه دوم رو داشته باشه

  4. چینی ها چقدر خوب شدن بعد بگین بدن