عقب انداختن بیش از حد کارها

عقب انداختن بیش از حد کارها چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت؟ (گجت تی وی)

عقب انداختن بیش از حد کارها یکی از مشکلاتی‌ست که بسیاری از ما با آن رو به رو هستیم. اما آیا از تاثیرات بسیار بد این عادت بر رفتار و زندگی مطلع هستید؟

همه ما کارهایی داریم که انجام آنها را عقب می‌اندازیم؛ اما یک نفر از هر پنج نفر، در این کار زیاده‌روی کرده و تا آخرین لحظه ممکن، کار را دیر انجام می‌دهند. این دسته از افراد که البته تعدادشان کم هم نیست، به یک بیماری خاص به نام «سندرم فردا» مبتلا هستند.

افراد مبتلا به سندرم فردا، نشانه‌های مختلفی را در صورت عقب افتادن بیش از حد کارها بروز می‌دهند که از جمله آنها می‌توان به حس گناه، عذاب وجدان و حتی عصبانیت بسیار بالا اشاره کرد. محققان همچنین می‌گویند در صورت ادامه پیدا کردن این کار، سندرم فردا با سطح پایین اعتماد به نفس، انرژی و افسردگی در ارتباط خواهد بود و می‌تواند کیفیت زندگی شما را دست‌خوش تغییر کند.

البته، داستان به همینجا ختم نمی‌شود و برخی از این افراد، حتی تصورات غلطی را با تاخیر در انجام کارها برای خود ایجاد می‌کنند. در این ویدیو، عواقب ناشی از عقب انداختن بیش از حد کارها و علت‌های آن را دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. من هر صبح مدرسه اینجوریم

  2. ناموسا من اینجوریم

  3. من واسهدرس خوندن اینطورم

  4. به نظر من ادم باید به هرچی ک فکر میکنه در آن واحد بهش عمل کنه ..تاخیر انداختن اصلا تصمیم درستی نی چون فقط ناکامی رو ب همرا داره

  5. آشفتگی تشویش اضطراب فکر ها و حواشی زیاد و نرسیدن ب هیچ کدوم از خواسته ها رو در پی داره…تجربشو داشتم ک میگما ..

  6. مرسی از‌ مطلب عالیتون گجت نیوز