موبایل گیمینگ نوبیا رد مجیک مارس

موبایل گیمینگ نوبیا رد مجیک مارس با 10 گیگابایت رم در راه است

تاریخ معرفی موبایل گیمینگ نوبیا رد مجیک مارس (nubia Red Magic Mars) با انتشار پوستر رسمی این گوشی مشخص شد. مطابق با بنچمارک‌ها، دومین موبایل مخصوص بازی نوبیا از 10 گیگابایت رم قدرت خواهد گرفت.

کمپانی چینی نوبیا قصد دارد دومین گوشی مخصوص بازی خود را با 10 گیگابایت حافظه رم روانه بازار کند. پیش از این، مدیران به برخی از قابلیت‌های این گوشی همچون 10 گیگابایت رم و سیستم بازخورد لمسی “4D Shock” اشاره کرده بودند. اگر شایعات اخیر نیز صحت داشته باشند، چینی‌ها با اضافه کردن چند دکمه جدید به بدنه دستگاه، تجربه‌ای کاملا حرفه‌ای از یک موبایل گیمینگ را برای کاربران رقم خواهند زد.

اخیرا پوستری جدید از طریق Weibo در فضای مجازی منتشر شده است که معرفی این اسمارت فون در تاریخ 28 نوامبر (19 آبان) را تایید می‌کند.

موبایل گیمینگ نوبیا رد مجیک مارس

در همین حال، منابع مختلف مشغول انتشار نتایج بنچمارک موبایل گیمینگ نوبیا رد مجیک مارس در GeekBench و AnTuTu بوده و به سایر تغییرات در مقایسه با نسل اول اشاره کرده‌اند. ظاهرا دستگاه پیش رو از تراشه 10 نانومتری اسنپدراگون 845 قدرت خواهد گرفت؛ چیپستی که در موبایل های گیمینگ ایسوس، شیائومی و ریزر هم نقش مغز پردازشگر را ایفا می‌کند. این در حالی‌ست که نسل اول با اسنپدراگون 835 روانه بازار شده بود.

تجهیز موبایل گیمینگ نوبیا رد مجیک مارس به نمایشگر 18:9

بنچمارک Geekbench از وجود 6 گیگابایت رم و بنچمارک AnTuTu، از وجود 8 گیگابایت رم خبر می‌دهد. هنوز نسخه 10 گیگابایتی این گوشی در این وب‌سایت‌ها رویت نشده است.

در رابطه با صفحه نمایش، باز هم از وضوح 1080×2160 استفاده خواهد شد تا تجربه بازی در دستگاهی با نمایشگر کشیده و بدون ناچ، امکان‌پذیر باشد. به این موارد باید استفاده از اندروید 9 پای به عنوان سیستم عامل پیش‌فرض را هم اضافه کنید تا با دستگاهی به‌روز رو به رو باشیم.

موبایل گیمینگ نوبیا رد مجیک مارس

اطلاعات چندانی در مورد سایر قابلیت‌ها در دست نیست. با این وجود، احتمالا کاربران باید خود را برای ویژگی‌های تازه‌ای همچون سیستم خنک‌کننده دوگانه آماده کنند.

موبایل گیمینگ نوبیا رد مجیک مارس