پژو 301

تولید پژو 301 با داخلی سازی 60 درصد در ایران آغاز شد

پژو 301 با داخلی سازی 60 درصد برای نخستین بار از خط تولید ایران خودرو خارج شد. پس از خروج گروه خودروسازی پژو سیتروئن از ایران، این خودرو توسط شرکت ایکاپ تولید خواهد شد.

محمدرضا معتمد، مدیر عامل شرکت ایکاپ اظهار کرد با همکاری شرکت‌های ساپکو و سازندگان توانسته‌ایم خودرو پژو 301 را با داخلی سازی 60 درصد برای نخستین بار در داخل کشور تولید کنیم. این درصد از داخلی‌سازی از مقدار تعیین شده وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز بیشتر است و این اتفاق برای صنعت خودرو و اقتصاد کشور گام بزرگی به شمار می‌آید.

پژو 301

پژو 301 چه زمانی به تولید انبوه می‌رسد؟

محمدرضا معتمد در ادامه عنوان کرد در حال حاضر قطعات پژو 301 به صورت آزمایشی توسط سازندگان داخلی در حال تولید است و اگر پیش از پایان امسال بتوانیم مجوزهای قانونی را دریافت کنیم، انتظار می‌رود تا قبل از شهریورماه سال 98 تولید انبوه این خودرو شروع شود. البته تعهدات مشتریان ثبت‌نامی خودرو پژو 2008 از سوی شرکت ایکاپ در حال انجام بوده و خدمات پس از فروش نیز با وضعیت بسیار خوبی در حال پیگیری است. همچنین 64 نمایندگی گرید یک در ایساکو خدمات کامل را به مشتریان ارائه می‌کنند و 40 نمایندگی گرید دو نیز خدمات فوری را به مشتریان ارائه خواهند کرد و انتظار داریم تعداد این نمایندگی‌ها افزایش یابد.

پژو 301

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

20 دیدگاه

  1. از ژاپن وارد کنید خیلی بهتره همه دیسک کمر گرفته اند با این ماشینهای شما

  2. واقعا دروغ همین ال 90هنوز داره تولید میشه منتهی این بازی برای سود کلان و بیشتر ، به نظر من این ماشینها رو نخرید و اتوبوس سوار بشید نتونستید اسنپ بگیرید مفت کلاسم داره ، پولتون هم بخوابونیدبانک ، نیاز به این دارو های لاغری هم ندارید ، آنقدر کم بخرید و قانع باشین تا خدا بهتون رحم کنه خدا هم هست ، ماشین که مفت میشه هیچ ، همه چی مفت میشه تحریمها هم هیچی میشه ، از امروز اقدام کنید. آنقدر این ماشینها رو نخرید خودشون تقدیمتون کنند ، چون این ماشینهای بی کیفیت رو هیچ جای دنیا قبول نمی‌کنند ، تازه رانندگی جز استرس چیزی نداره ، جریمه و مالیات هم داره ، همین الان اخبار مانع ورود خودرو ایرانی به داخل شهر ماینه فنی هم خودرو صفر ایرانی رد همچنین شما فرهنگ استفاده از وسایل عمومی رو یاد بگیرید ، تازه چند سال دیگه خودرو های بنزینی ممنوع میشه چون خودرو هیبریدی الان در حال ساخت مثل گوشی های موبایل جامعه جهانی نمیگذاره کسی قسمت کشتی خودش رو سوراخ کنه تا کشتی غرق بشه ، پس برای هوای بهتر و پاکتر و زندگی با آسایش بیشتر بیایید همه خریدهاتون از خودرو سازان رو کنسل کنید و دللالها رو هم با نخریدن خودرو به خاک سیاه بنشونید ، تازه هر کسی که نمیتونه رانندگی کنه مثلاً پیرمردها یا پیره زنها تعداد خودرو آنقدر زیاد شما کافی یکسال هیچ چیز نخرید ، فقط خوراکی اونم کم چون اندامتون رو فرم بیاد ، نیاز به این دارو های لاغری هم ندارید ، آنقدر کم بخرید و قانع باشین تا خدا بهتون رحم کنه خدا هم هست ، ماشین که مفت میشه هیچ ، همه چی مفت میشه تحریمها هم هیچی میشه ، از امروز اقدام کنید.برای سربلندی کشورمون و مسئولین محترم هم دعا کنید تا مملکت خوبی داشته باشیم

  3. اینا میگن پژو فرانسه قطعه نمیده بعد خط تولید ماشین جدید از پژو میارن!!!!
    هیچ سر در نمیارم که اینا چقدر دروغ میگن به ملت.

  4. باسلام.یه نفر چقدر کارکنه تا پول یه ماشین رو توایران در بیاره..خدا نعلت کنه به این نفراتی که ایران رو به این روز انداختن…حقوق ماهی ۱میلیون و۴۰۰مگه میشه ماشین های ایران رو گرفت…اگر مسئولین اینقدر به فکر منافع خودشون هستند ..خواهش میکنم یه نیم نگاهی به مردم خودشون بندازن..اینم اضافه کنم تو ایران جزء ماشین زانتیا و ۴۰۵ هیچ ماشینی به درد نمیخوره…

  5. اینا برن همون دنای شترگاوپلنگ رو که از ملت پولشو گرفتن بسازن تحویل بدن این غلطا پیشکششون.

  6. سلام مثل همیشه عالی سایت شما تنها سایتی که من هر مدت یک بار یه سری بهش میزنم .

  7. 60 درصد داخلی شده !!! پس به درد نمیخوره ! دست ایرانی به هرچی بخوره باید انداخت تو اشغالی

  8. ادم نمیدونه بخنده یا بگریه

  9. لطفا تولید نکنن پژو چیه که ۶۰ درصدشم داخلی باشه

  10. باید موتور EF7 توربوشارژر روش بزاره و گیربکسش رو هم اتوماتیک کنند.

    با سپاس

  11. بعد از 40 سال نمیتونن یه ماشینو کامل بسازن