ایسوس زنفون مکس پرو M2

افشای تصاویر واقعی گوشی ایسوس زنفون مکس پرو M2 پیش از رونمایی

ایسوس زنفون مکس پرو M2 دومین گوشی از این سری محسوب می‌شود. اگرچه ایسوس زنفون مکس پرو ام 1 احتمالا همانند مدل قبلی دارای قیمت پایینی خواهد بود، اما به ویژگی‌های قابل توجهی مجهز شده است.

ایسوس اوایل اردیبهشت سال جاری، گوشی اقتصادی ایسوس زنفون مکس پرو ام 1 را با قیمتی رقابتی و بسیار مناسب معرفی کرد. با گذشت بیش از شش ماه از این اتفاق، شرکت اکنون در حال آماده‌سازی جانشین آن است. به تازگی و پیش از رونمایی رسمی، تصاویری از ایسوس زنفون مکس پرو M2 در دنیای واقعی رویت شده است.

این عکس‌ها را کانال یوتیوبی GadgetsNow منتشر کرده است. بر اساس آن‌ها، ایسوس زنفون مکس پرو M2 یک گوشی ناچ استایل بوده و در پنل پشتی آن از شیشه استفاده شده است. به این ترتیب می‌توان داشتن ظاهری لوکس‌تر را یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های ایسوس زنفون مکس پرو ام 2 نسبت به مدل قبلی دانست.

تصویر ایسوس زنفون مکس پرو M2

ایسوس زنفون مکس پرو M2

ایسوس زنفون مکس پرو M2 همانند مدل پیشین، به یک دوربین اصلی دوگانه مجهز است. رولند کوآنت (Roland Quandt) عقیده دارد این گوشی در نهایت بر اساس مشخصات فنی، تحت دو نسخه ZB631KL و ZB633KL عرضه می‌شود.

ایسوس زنفون مکس پرو M2

کانال GadgetsNow، استفاده از تراشه اسنپدراگون 660 در ایسوس زنفون مکس پرو M2 را تایید کرده است. نمایشگر گوشی 6 اینچی و از نوع IPS LCD بوده و با شیشه‌های گوریلا گلس 6 محافظت خواهد شد. نسبت ابعاد تصویر این صفحه نمایش به خاطر وجود یک بریدگی در بالای آن، 19:9 است. به عنوان دیگر مشخصات فنی ایسوس زنفون مکس پرو M2 باید به وجود 6 گیگابایت رم در کنار 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی اشاره کرد. شاید مهم‌ترین ویژگی این گوشی در مقایسه با دیگر محصولات میان‌رده مشابه، وجود باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ایسوس فوق العادس

  2. اولد نیست؟ یجوریه گوشه هاش

  3. فقط باید ی جرثقیل بیاریم اسمشو بکشه

  4. ارم ای سوز خیلی ادمو جذب میکنه