گلکسی A8s

گلکسی A8s اولین گوشی با سوراخی در صفحه برای دوربین سلفی است!

تصویر منتشر شده از پنل گلکسی A8s سامسونگ، به‌کارگیری نمایشگر Infinity-O و دوربین سلفی درون صفحه‌ای را تایید می‌کند. سامسونگ با این طراحی می‌تواند حاشیه‌های صفحه گلکسی ای 8 اس را به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

شاید آینده فناوری سامسونگ برای نمایشگرها جذاب‌تر از همیشه شده باشد؛ ولی به همان میزان، مواردی وجود دارد که ما را نسبت به طراحی محصولات آینده سردرگم می‌کند. بعد از معرفی رسمی نمایشگر جدید “Infinity Flex” برای موبایل های انعطاف پذیر، سامسونگ از حداقل چهار طرح مخصوص Infinity-O ،Infinity-U ،Infinity-V و New Infinity نیز پرده برداشت تا نشان دهد دقیقا انگشت خود را روی طراحی آینده گوشی ها قرار داده است. از طرفی، ثبت مداوم پتنت‌های جدیدتر توسط سامسونگ و نمایش طرح‌های احتمالی دیگر، موضوع را پیچیده‌تر می‌کند.

گلکسی A8s

جدیدترین خبر در این زمینه، خوشبختانه از طریق منبعی معتبر منتشر شده است؛ جایی که ادعا می‌شود گلکسی A8s با صفحه نمایش جدید Infinity-O که دوربین سلفی و سنسورهای دیگر در حفره‌ای داخل صفحه تعبیه شده‌اند، به دست کاربران خواهد رسید. این خبر در حالی منتشر می‌شود که پیش‌تر، تصویری منتسب به گلکسی ای 8 اس، وجود صفحه نمایش Infinity-U را تایید می‌کرد. البته، با توجه به انحنای نمایشگر در تصویری که به تازگی منتشر شده، می‌توان نسبت به صحت آن یا منبعی که عکس را در اختیار Ice Universe قرار داده است، مشکوک شد؛ برخی معتقدند گلکسی اس 10 با این طراحی ساخته می‌شود.

گلکسی A8s

به هر صورت، این عکس فقط یک پنل شیشه‌ای یا حتی محافظ صفحه را نشان داده و فاقد اطلاعات بیشتری در مورد صفحه نمایش است. مورد جالب دیگر، اشاره منبع به معرفی گلکسی A8s در تاریخ فوریه 2019 است؛ تاریخی که معمولا پرچمداران سری گلکسی S معرفی می‌شوند. این موضوع باز هم ما را نسبت به صحت این تصویر، مشکوک می‌کند. به هر شکل، شاید بتوان گفت گلکسی ای 8 اس نخستین دستگاه با نمایشگر Infinity-O و سوراخی در صفحه برای دوربین سلفی خواهد بود.

گلکسی A8s

در مورد مشخصات فنی گوشی جدید سامسونگ می‌توان به وجود اسنپدراگون 660، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. البته، به‌کارگیری تراشه‌های اسنپدراگون 670 یا اسنپدراگون 675 نیز دور از انتظار نخواهد بود. قاب پشتی نیز همانند گلکسی A7، احتمالا میزبان دوربین سه گانه خواهد بود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. خوبه تا ببینیم چی کار میکنه

  2. ایفون حجدید امید وارم روی همه اینا رو کم کنه

  3. کار جالبی کرده ولی تا عملی شدن فاصله زیاده