مرسدس بنز CLA45

مرسدس بنز CLA45 نگین‌کاری شده در ایران رونمایی شد

خاص‌ترین مدل مرسدس بنز Mercedes Benz) CLA45) با پوشش بدنه نگین‌کاری شده در ایران رونمایی شد. مجموعه رویال دیزاین، این خودروی تولید محدود و لوکس را برای معرفی به ایران آورده است.

مرسدس بنز CLA45 با پوشش بدنه نگین کاری شده در مجتمع تجاری ارگ تهران برای نخستین بار رونمایی شد. مجموعه رویال دیزاین، این طرح را برای حدود یک ماه و نیم تا دو ماه اجرا می‌کند. مجموعه رویال دیزاین فقط یک سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت به برند موفقی تبدیل شده است. فقط 6 نسخه از مرسدس بنز CLA45 نگین کاری شده در جهان وجود دارد که در حال حاضر یک نسخه از آن برای معرفی به ایران آورده شده است.

مشخصات فنی مرسدس بنز CLA45

این خودرو به موتور 2 لیتری توربو مجهز شده که قادر به تولید قدرت 375 اسب بخار و گشتاور 475 نیوتن‌متر است. قدرت تولید شده توسط پیشرانه این خودرو به کمک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک که از سیستم 4MATIC بهره می‌برد، به محورهای جلو و عقب خودرو منتقل می‌شود. از طرفی مرسدس بنز‌ CLA45 به عنوان سریع‌ترین خودروی 4 سیلندر جهان شناخته می‌شود.

مالک این شرکت تیونینگ درباره نیاز به مجوز راهنمایی و رانندگی برای خودروهایی که با کاور پوشانده می‌شوند اظهار کرد پوشش‌هایی که معمولا روی خودرو نصب می‌شود از طیف رنگ درج شده در سند خودرو انتخاب شده است و به همین دلیل نیازی به کسب مجوز ندارد؛ مگر در مواردی که مشتری کاوری متفاوت با رنگ خودرو را انتخاب کند که در آن صورت به کسب مجوز از نهادهای ذی‌ربط نیاز خواهد بود.

تصاویر مرسدس بنز CLA45 نگین‌کاری شده