مرکز فناوری سامسونگ

بازدید رئیس سازمان استاندارد از مرکز فناوری سامسونگ – امیرکبیر

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از مرکز فناوری سامسونگ – امیرکبیر بازدید کرد. نیره پیروزبخت در این بازدید گفت مرکز فناوری، مطابق با استانداردهای بین‌المللی مسئولیت اجتماعی پایه‌گذاری شده است.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در بازدید از مرکز فناوری سامسونگ – امیرکبیر راه‌اندازی این مجموعه را فعالیتی مطابق با استانداردهای بین‌المللی مسئولیت اجتماعی عنوان کرد. نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران روز چهارشنبه 30 آبان با حضور در مرکز فناوری سامسونگ – امیرکبیر از نزدیک با فعالیت‌های این مجموعه و استارت‌آپ‌های مستقر در این مرکز آشنا شد.

مرکز فناوری سامسونگ

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در این بازدید گفت از دانشگاه امیرکبیر و سامسونگ تشکر می‌کنم که زمینه‌ای را فراهم کردند تا جوانان ما در این شرایط خاص کشور بتوانند با استفاده از امکانات این مجموعه ظرفیت‌های خود را به خوبی نشان دهند. پیروزبخت با اشاره به اثرات مثبت راه‌اندازی این مجموعه گفت:

در بازدیدی که از مرکز فناوری داشتم متوجه شدم همکاری‌ها و هم‌افزایی‌های زیادی بین دانشگاه امیرکبیر و شرکت‌ کره‌ای سامسونگ صورت گرفته است که این همکاری‌ها موجب پیشرفت جوانان ایرانی در حوزه‌ فناوری می‌شود.

مرکز فناوری سامسونگ

رئیس سازمان ملی استاندارد در مورد استانداردهای بین‌المللی مسئولیت اجتماعی گفت یکی از مهم‌ترین مولفه‌های توسعه پایدار، حفظ محیط زیست است. امسال در سازمان بین‌المللی استاندارد برای حفظ محیط زیست دو راهکار مدیریت زیست محیطی و مسئولیت‌ اجتماعی تدوین شد. شرکت سامسونگ راه‌اندازی مرکز فناوری را به عنوان فعالیت مسئولیت اجتماعی خود انجام داده است که برگرفته از همان استانداردهای بین‌المللی و جهانی مسئولیت اجتماعی است.

فعالیت‌های مرکز فناوری سامسونگ – امیرکبیر

مرکز فناوری سامسونگ – امیرکبیر در سال 96 با سرمایه‌گذاری و حمایت تجهیزاتی و فنی سامسونگ در محل برج فناوری دانشگاه امیرکبیر تهران افتتاح شد. تمرکز اصلی فعالیت این مرکز در حوزه‌های مرتبط با مسئولیت اجتماعی سامسونگ مانند بهداشت و سلامت، محیط زیست، انرژی، آموزش، پژوهش و توسعه پروژه‌های کاربردی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است. در این مرکز تلاش می‌شود با ارائه پشتیبانی‌های فنی در کنار حمایت‌ تجهیزاتی، امکان توسعه، تولید و معرفی موفق اپلیکیشن‌های نوآور و مفید در حوزه‌های یاد شده فراهم شود.

مرکز فناوری سامسونگ

تیم‌های جذب شده در این مرکز از خدماتی همچون فضای کاری رایگان، حمایت مالی و تجهیزاتی، مشاوره و آموزش و… برخوردار می‌شوند. مرکز فناوری هیچ‌گونه مالکیتی بر روی شرکت‌ها و محصولات نخواهد داشت و تمامی سهم آن در اختیار صاحبان ایده‌ و استارت‌آپ‌ها خواهد بود.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در بازدید خود از برنامه‌ریزی‌های این سازمان برای اعطای گواهینامه استاندارد به محصولات شرکت‌های دانش بنیان خبر داد. به گفته پیروزبخت تاکنون 15 محصول این گواهینامه را دریافت کرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اخه خودمونم بسازیم باز ایرانیا غرب پرستن کسی نمیخره پس ترجیح میدن وارد کنن

  2. بعد این همه سال یه برند خودمون نداریم

  3. اینا چ کاره هستن مثلا