کارت های حافظه جدید ای دیتا

کارت های حافظه جدید ای دیتا مخصوص بازی‌خورهای حرفه‌ای است

کارت های حافظه جدید ای دیتا با تمرکز بر روی اجرای روان‌تر بازی‌های معرفی شدند. محصولات جدید ADATA از سری XPG بوده و با ظرفیت‌های 128 تا 512 گیگابایت به فروش می‌رسند.

در کنار تولیدکنندگان کوچک و بزرگ تلفن های همراه، توجه سازندگان لوازم جانبی گوشی ها نیز به موبایل های گیمینگ معطوف شده و این شرکت‌ها تلاش می‌کنند با عرضه محصولات مخصوص بازی، نقشی هرچند کوچک اما پررنگ را ایفا کنند. کارت های حافظه جدید ای دیتا در سه مدل 128، 256 و 512 گیگابایتی به فروش خواهند رسید. قیمت و زمان عرضه آنها نیز در کشورهای مختلف، متفاوت خواهد بود.

مدیران امیدوارند از این کارت های میکرو اس دی در گوشی های هوشمند، کنسول های موبایلی مثل نینتندو سوئیچ، هدست های واقعیت مجازی موبایل و دیگر دستگاه‌های قابل حمل استفاده شود.

مورد قابل توجه در مورد کارت های ADATA XPG، برخوداری از Application Performance Class 1 است که سرعت خواندن و نوشتن 1500 و 500 آی‌آپس را تضمین می‌کند. ما قصد نداریم ذهنیتی منفی از این محصول در ذهن شما ایجاد کنیم، اما کارت حافظه 512 گیگابایتی Lexar با درجه‌بندی A2 و سرعت خواندن و نوشتن 4 هزار و 2 هزار آی‌آپس به فروش می‌رسد.

گیمرها قشر هوشمندی هستند، خصوصا زمانی که پای آمار و ارقام در میان باشد. به گفته ای دیتا، کاربران می‌توانند از این کارت‌ها بر روی دستگاه‌های مجهز به اندروید 6.0 یا 7.0 و جدیدتر از طریق Adoptable Storage استفاده کنند تا انعطاف‌پذیری محصول، بیشتر احساس شود.

کارت های حافظه جدید ای دیتا

به هر صورت، سرعت متوالی بر اساس استاندارد UHS-I Class 3/V30 تعیین شده و در هر دو کارت ADATA و Lexar یکسان است. در این صورت می‌توان گفت حداقل سرعت نوشتن اطلاعات این کارت حافظه، 30 مگابایت بر ثانیه خواهد بود (مهم برای فیلم‌برداری 4K). سرعت نوشتن و خواندن اطلاعات در بالاترین میزان هم به 85 و 100 مگابایت بر ثانیه می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. پس به درد من نمیخوره خوشحالم که از هزینه هام کم شد

  2. ببین چجوری مردمو سر کیسه میکنن واسه بازی کردن

  3. واقعا برای بازی کردن باید سیستمش داشته باشی چ روی گوشی چ سیستم پی سی