ال جی

ال جی از تغییرات سازمانی برای بهبود وضعیت بخش موبایل خبر داد

شرکت ال جی با هدف بهبود وضعیت بخش موبایل که سال‌ها است به ضرردهی ادامه می‌دهد، یک تغییر سازمانی بسیار مهم ایجاد کرد. این شرکت تصمیم دارد از یک مدیر قدیمی و کارکشته، در قسمت موبایل کمک بگیرد.

اگرچه ال جی وی 7، ال جی وی 35 و ال جی وی 40، که به دوربین سه گانه مجهز شده است، حقیقتا گوشی های پرچمدار توانمند و ارزشمندی هستند، اما همچنان نتوانستند سال خوشی را برای این شرکت کر‌ه‌ای در بازار موبایل رقم بزنند. شاید بتوان داشتن قیمت بالا را یکی از اصلی‌ترین مشکلات نرسیدن حد نصاب فروش آن‌ها به میزان مورد انتظار شرکت دانست.

این شرکت تصمیم گرفت به منظور سر و سامان دادن به بخش موبایل خود، که همچون فرزندی ناخلف مشغول خراب کردن نتیجه عملکرد خوب دیگر قسمت‌ها است، تغییراتی سازمانی انجام بدهد. قرار است رییس بخش لوازم خانگی شرکت، قسمتی که سود بسیار زیادی طی چند سال اخیر به جیب ال جی سرازیر کرده است، ریاست بخش موبایل را نیز بر عهده بگیرد.

تغییر مدیر عامل بخش موبایل ال جی

در جدیدترین مصاحبه خبری شرکت، آقای برایان کوآن (Brian Kwon) متخصصی کارکشته برای برگرداندن شرایط به وضعیت عادی بعد از وخامت آن اعلام شد! مدیران ارشد ال جی عقیده دارند برایان کوآن در تبدیل شدن این شرکت به یک پیشرو در زمینه تولید تلویزیون، لوازم صوتی و حتی کامپیوترهای شخصی، نقشی اساسی ایفا کرده است.

ال جی وی 40

اکنون که بخش لوازم خانگی روی غلتک افتاده و روز به روز به میزان سوددهی آن افزوده می‌شود، این مدیر توانمند در برگرداندن اوضاع، بهتر است دستی به سر و گوش بخش موبایل شرکت بکشد، چرا که از سال‌ها قبل فقط در حال ضرردهی است. فقط طی ربع سوم سال جاری میلادی، تلویزیون‌ها و محصولات صوتی ال جی چیزی حدود 290 میلیون دلار سود به خزانه شرکت واریز کردند، اما این رقم را باید با ضرردهی 130 میلیون دلاری قسمت موبایل مقایسه کرد!

شرکت سال گذشته نیز با هدف بهبود شرایطش در بازار موبایل، رییس این بخش را تغییر داده بود. یکی از استراتژی‌های مدیر پیشین، کاهش تعداد پرچمداران تولید شده و معرفی آن‌ها طی مراسم‌هایی جداگانه و خارج از رویدادهای بین‌المللی بود، اما این استراتژی‌ها نیز سبب بهبود وضعیت بخش موبایل در سال 2018 نشدند. اکنون ال جی امیدوار است آقای کوآن بتواند همانند قسمت لوازم خانگی، گوشی های هوشمند شرکت را نیز تبدیل به پرفروش‌ترین‌ها در سراسر دنیا کند. ال جی هم‌اکنون جزو هفت گوشی‌ساز بزرگ دنیا شناخته شده و در ایالات متحده آمریکا، سومین بازار موبایل بزرگ دنیا، بعد از اپل و سامسونگ سومین برند محبوب به شمار می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. خوبه دیگ با یه تیر دو نشون میزنن

  2. انقد ک دیگ دوربین زدن پشت این گوشیا هی از قیافه میندازن گوشیو بابا

  3. بخش گوشی هاش که خوب بوده

  4. چون سه گانس توانمند و ارزشمندن؟ هههه

  5. چ تغیر سازمانی اخه چرند و پرند