هاتگرام و طلاگرام

از نظر وزارت اطلاعات هاتگرام و طلاگرام مجاز هستند

از نظر وزارت اطلاعات، پیام رسان های هاتگرام و طلاگرام مجاز هستند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد هاتگرام و طلاگرام جزو پیام رسان‌های ممنوع شناخته نمی‌شوند.

علاءالدین بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد فیلترینگ تلگرام، اقدام درستی بوده و در چارچوب تصمیم جمهوری اسلامی انجام شده و این تصمیم تا الان تغییری نکرده است. پس از فیلترشدن تلگرام، عرصه برای توسعه پیام رسان های داخلی فراهم شد و رقابت بسیار خوبی بین آ‌ن‌ها شکل گرفت. از این رو هر پیام رسانی که خدمات خوبی برای کاربران خود فراهم می‌کند در این رقابت تنگاتنگ برنده خواهد بود. هر چند پیام رسان های داخلی برای اینکه بتوانند در بین کاربران جایگاه خوبی کسب کنند به زمان و هزینه زیادی احتیاج دارند که وزارت ارتباطات در این زمینه نقش مهمی را بر عهده دارد.

هاتگرام و طلاگرام

هاتگرام و طلاگرام مجاز هستند

علاءالدین بروجردی در ادامه عنوان کرد حدود یک سال پیش، مسئولان وزرات اطلاعات با حضور در کمیسیون امنیت ملی مجلس گفتند دو نسخه غیررسمی تلگرام یا همان هاتگرام و طلاگرام مجاز هستند و جزو پیام رسان‌های ممنوع شناخته نمی‌شوند، البته وزارت ارتباطات باید در این خصوص نظر رسمی خود را اعلام کند. وی افزود برخی از مردم بر این باورند که پیام رسان‌های هاتگرام و طلاگرام از سوی دولت حمایت می‌شوند که در این خصوص باید بگویم شورای عالی فضای مجازی در این زمینه تصمیم‌گیرنده نهایی است.

هاتگرام و طلاگرام

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. اینا متجاوزین درجه یکن

  2. بخدا اینارو بزاری به زودی فتوا میدن که تجاوز به حریم شخصی جز واجبات برای هر مومنه 😂😂

  3. بایدم مجاز باشه از نظر اونا سرکشی و جاسوسی تو زندگی همه جایز و واجبه

  4. این همچنان دارن ب فعالیت خودشون ادامه میدن؟