قیمت جک اس 5

کرمان موتور افزایش قیمت جک اس 5 را تکذیب کرد

در روز‌ گذشته خبری مبنی بر افزایش قیمت جک اس 5 (JAC S5) منتشر و اعلام شد قیمت این خودرو به 231 میلیون تومان رسیده است، اما شرکت کرمان موتور با انتشار اطلاعیه‌ای، این افزایش قیمت را تکذیب کرد.

در روز گذشته (چهارشنبه 7 آذر 97)، بخشنامه‌ای منتصب به شرکت کرمان موتور که نماینده رسمی خودروهای چینی جک در ایران است، منتشر شد که بر اساس آن پیش فروش شاسی بلند جک اس 5 اتوماتیک (JAC S5) به صورت اقساطی با قیمت 231 میلیون تومان انجام خواهد شد. در این طرح فروش، قیمت‌‌‌ قطعی جک‌ اس‌ 5 نسبت به ماه گذشته افزایش چشمگیری داشت، اما با پیگیری‌های انجام شده، شرکت کرمان موتور این افزایش قیمت را تکذیب کرده است.

قیمت جک اس 5

قیمت جک اس 5 هنوز تغییر نکرده است

شرکت کرمان موتور عنوان کرد بخشنامه‌ای که اخیرا در رسانه‌ها منتشر شده، بخشنامه رسمی نبوده و از طریق این شرکت اعلام نشده است. در واقع، شرایط فروش اقساطی و قیمت جدید جک اس 5 توسط شرکت لیزینگ مهرآسا اعلام شده و این شرکت به صورت مستقل از شرکت کرمان موتور عمل کرده است. از این رو قیمت جدید جک اس‌ 5 هنوز به طور رسمی اعلام نشده و اگر افزایش قیمتی انجام شود، در اطلاعیه‌های رسمی و فقط از سوی شرکت کرمان موتور اعلام خواهد شد. بنابراین قیمت 231 میلیون تومانی که برای جک اس‌ 5 اعلام شده است، تکذیب شده و در حال حاضر این خودرو با قیمت قبلی به فروش می‌رسد.

قیمت جک اس 5