میزان فروش نینتندو سوئیچ

احتمال پیشی گرفتن میزان فروش نینتندو سوئیچ از پلی استیشن 4

نینتندو سوئیچ عملکرد بسیار خوبی در بازار داشته و بیش از نسل قبلی با استقبال کاربران رو به رو شده است. اما آیا این موضوع می‌تواند به معنی پیشی گرفتن میزان فروش نینتندو سوئیج از دیگر کنسول‌های بازی همچون پلی استیشن 4 باشد؟

Switch نام جدیدترین کنسول بازی شرکت نینتندو است که سال گذشته عرضه شد. اگرچه طی سال‌های گذشته Nintendo با انتقادات فراوانی از سوی کارشناسان و علاقه‌مندان رو به رو شده است، ولی به‌نظر عملکرد این کنسول جدید در بازار بهتر از چیزی است که تصور می‌شد. مطابق با گزارش جدید “Strategy Analytics”، تحلیل‌گران از احتمال افزایش قابل توجه فروش این کنسول سخن گفته و می‌گویند سوئیچ، سال آینده بر پلی استیشن 4 غلبه خواهد کرد.

بنا بر آمار اعلام‌شده، انتظار می‌رود سال 2019 مجموعا 17.3 میلیون دستگاه سوئیچ در سراسر جهان به فروش رسد؛ در حالی که میزان فروش احتمالی دو کنسول PS4 و PS4 Pro تنها 17.1 میلیون دستگاه اعلام شده است. به علاوه، مایکروسافت نیز با فروش فقط 10 میلیون دستگاه ایکس باکس One و ایکس باکس One X در سال آینده، از رقبا باز خواهد ماند.

اینکه گزارش پیش رو تا چه اندازه دقیق خواهد بود، هنوز معلوم نیست؛ ولی ظاهرا تحلیل‌گران دیدگاهی خوش‌بینانه در مورد سوئیچ دارند. هرچند، حتی اگر سال 2019 میزان فروش نینتندو سوئیچ در مقایسه با سونی بیشتر شود، ژاپنی‌ها هم‌چنان با داشتن تقریبا نیمی از سهم بازار مجموع کنسول‌ها (که PS4 و PS4 Pro حدود 84 درصد آنها را تشکیل می‌دهند)، هم‌چنان پیشتاز است.

نینتندو همچنین چند بازی بسیار خوب از جمله Super Smash Bros. Ultimate و Pokemon RPG را برای آینده در نظر گرفته است که می‌تواند به فروش هرچه بیشتر سوئیچ کمک کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. قیمتش چند دلاری هست حالا اینهمه تعریفشو میکنید

  2. ای بابا من تازه پلی استیشن خریدما

  3. اوووووف این دیگ چجورشه ..چ کیفی بده ها