گوشی هواوی انجوی 9

تصاویر، قیمت و مشخصات گوشی هواوی انجوی 9 به بیرون درز کرد!

مشخصات فنی، تصاویر و قیمت گوشی هواوی انجوی 9 در فضای مجازی منتشر شد. Huawei Enjoy 9 قرار است با سخت افزاری مقرون‌به‌صرفه و قیمتی رقابتی به فروش رسد.

زمان زیادی تا پایان سال 2018 باقی نمانده است و هواوی قصد دارد یک موبایل رده پایین دیگر را روانه بازار کند. انجوی ۹ جدیدترین محصول چینی‌هاست که حالا پیش از معرفی رسمی، شاهد افشای کامل اطلاعات آن هستیم.

همانند بسیاری از محصولات جدید، هواوی انجوی 9 به نمایشگری کم‌حاشیه با ناچ قطره آب مجهز شده و روی قاب پشتی آن می‌توان دوربینی دوگانه را با آرایش عمودی پیدا کرد. علی‌رغم بهره‌گیری از چیپستی رده‌پایین، فناوری هوش مصنوعی هم به دوربین اضافه شده است تا لذت عکاسی با دستگاه، دوچندان شود.

مشخصات گوشی هواوی انجوی 9

موبایل جدید هواوی با ابعاد 158.9 در 76.9 در 8.1 میلی‌متر و 168 گرم وزن، هیچ چیز غافلگیرکننده‌ای ندارد؛ سازندگان از صفحه نمایشی 6.26 اینچی با وضوح 720×1520 بهره برده‌اند و زیر قاب می‌توان تراشه اسنپدراگون 450، 3 یا 4 گیگابایت رم، 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و باتری بزرگ 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی را پیدا کرد. برای ثبت تصاویر، دوربین پشتی 13 + 2 مگاپیکسلی در خدمت کاربران خواهد بود. ظاهرا بریدگی کوچک نمایشگر هم میزبان یک دوربین 8 مگاپیکسلی است. اندروید 8.1 اوریو و رابط کاربری EMUI 8.2 هم سیستم نرم افزاری دستگاه را تشکیل می‌دهند.

قیمت گوشی هواوی انجوی 9

ما هنوز از زمان معرفی یا عرضه این تلفن هوشمند مطمئن نیستیم، اما یکی از فروشگاه‌های چینی چینی پیش‌فروش گوشی هواوی انجوی 9 را آغاز کرده و این موبایل جدید را در دو نسخه 32 یا 64 گیگابایتی، به ترتیب با قیمت‌های 172 و 215 دلار به فروش می‌رساند. علاقه‌مندان می‌توانند از میان سه رنگ بنفش، آبی و مشکی، یکی را به دلخواه انتخاب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. 172 دلار چقدر میشه