ویوو NEX 2

انتشار تیزر ویدیویی گوشی ویوو NEX 2 با دو نمایشگر

جانشین گوشی ویوو NEX با نام ویوو NEX 2 در راه است. شرکت سازنده با انتشار تیزر تبلیغاتی ویوو نکس 2 (vivo NEX 2) به ویژگی اصلی این گوشی یعنی مجهز شدن به دو نمایشگر اشاره کرده است.

ویوو در انجمن وب سایت خود کمپینی تبلیغاتی برای گوشی ویوو NEX 2 راه انداخته و قرار است به یک فرد خوش شانس، این گوشی را جایزه بدهد. از آنجایی که کمپین تبلیغاتی شرکت روز دوشنبه نوزدهم آذر تمام خواهد شد، انتظار داریم ویوو NEX 2 در روز سه شنبه بیستم ماه جاری به صورت رسمی رونمایی شود.

بر اساس تصویری منتشر شده توسط یک کاربر شبکه اجتماعی Weibo، یکی از نسخه‌های گوشی ویوو نکس 2 به 10 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی مجهز شده است!

ویوو NEX 2

در صفحه مربوط به این گوشی در وب سایت ویوو، سه ویدیو وجود دارد. در یک ویدیو گوشی هوشمندی مجهز به دوربین سه گانه در پنل پشتی مشاهده می‌شود. در دومین ویدیو که به تازگی در یوتیوب منتشر شده است، یک ماژول دایره‌ای شکل بر روی قسمت بالایی پنل پشتی دستگاه قرار دارد. در سومین ویدیو شاهد وجود یک ال ای دی دایره‌ای شکل در اطراف ماژول دوربین اصلی هستیم.

تیزر ویدیویی ویوو NEX 2

به منظور پی بردن به سایر مشخصات فنی گوشی می‌بایست تا روز رونمایی دستگاه منتظر ماند، اما گوشی ویوو NEX 2 به احتمال زیاد مجهز به تراشه اسنپدراگون 845 بوده و نمایشگر AMOLED آن بخش زیادی از پنل جلویی را اشغال می‌کند (ویوو NEX 2 دارای نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه بالایی است). اسکنر اثر انگشت دستگاه زیر نمایشگر قرار گرفته و گوشی به آخرین نسخه رابط کاربری FunTouch OS مجهز خواهد شد. قیمت ویوو نکس 2 حدود 650 دلار تخمین زده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این بفتیه زمنی خودر میشه که