رمز کارت سوخت

چگونه رمز کارت سوخت را بازیابی کنیم؟

طرح احیای کارت سوخت اجرا شده و افرادی که فاقد کارت سوخت هستند می‌توانند درخواست کارت سوخت المثنی بدهند یا کارت بانکی خود را به کارت سوخت تبدیل کنند. اما بعضی از افراد، رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده‌اند که در ادامه روش بازیابی آن را توضیح می‌دهیم.

از هفته گذشته، طرح احیای کارت سوخت با هدف جلوگیری از قاچاق بنزین اجرا شد. در این طرح، آن دسته از مالکان وسایل نقلیه که کارت سوخت ندارند می‌توانند از روش‌های اعلام شده، کارت سوخت المثنی دریافت کنند. همچنین مالکانی که وسایل نقلیه آن‌ها نوشماره بوده یا به تازگی پلاک شده است می‌توانند بر اساس جدول زمانی که طبق شماره سمت راست تلفن همراه اعلام شده است، برای دریافت کارت سوخت ثبت‌نام کنند و افرادی که کارت سوخت آن‌ها صادر شده و در اداره پست قرار دارد، بر اساس اعلام شرکت پست به زودی برایشان ارسال می‌شود.

رمز کارت سوخت

نحوه بازیابی رمز کارت سوخت

برخی از مالکان وسایل نقلیه به کارت سوخت خود دسترسی دارند، اما رمز کارت‌ سوخت خود را فراموش کرده‌اند؛ چرا که مدت زیادی از حذف کارت سوخت می‌گذرد و فراموشی رمز کارت‌ سوخت ، امری طبیعی محسوب می‌شود. از این رو دولت برای این دسته از افراد نیز برنامه‌هایی برای بازیابی رمز فراموش شده در نظر گرفته است. شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به افرادی که به کارت‌ سوخت دسترسی دارند، هشدار داده است که نباید برای دریافت کارت سوخت المثنی اقدام کنند؛ زیرا کارت سوخت فعلی آن‌ها باطل می‌شود و این افراد باید تا اطلاع‌رسانی جدید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی منتظر بمانند.

زیبا اسماعیلی، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص بازیابی رمز کارت‌ سو‌خت عنوان کرد افرادی که به کارت سوخت دسترسی دارند و رمز خود را فراموش کرده‌اند، نباید برای دریافت کارت سوخت المثنی اقدام کنند؛ چرا که تمامی مالکان خودرو می‌توانند به آسانی رمز کارت‌ سوخت خود را بازیابی کنند. پس از الزامی شدن استفاده از کارت سوخت، مالکان وسایل نقلیه زمانی که برای اولین بار به جایگاه سوخت می‌روند با وارد کردن کارت در نازل سوخت با پیام انتخاب رمز مواجه می‌شوند که از این راه می‌توانند رمز جدیدی را انتخاب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. رمز کارت سوخت را فراموش کردم و شما هیچ راهنمایی که من چیکار کنم یا کجا برم را نکرده اید

  2. رمز کارتو فراموش کردم باید چکار کنم دقیقان

  3. چرا هنوز اجرایی نشده واسه ما ؟؟؟

  4. ای بدبختی بعدش دوباره کارت سوختو بر میدارن میشه لیتری 4000 تومن