پیشرفته ترین هتل های جهان

با پیشرفته ترین هتل های جهان آشنا شوید

امروزه بسیاری از هتل‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا سعی دارند مشتریان بیشتری را جذب کنند. از این رو لیستی از پیشرفته ترین هتل های جهان منتشر شده است که در ادامه با هر یک از این‌ هتل‌های جذاب آشنا می‌شویم.

در حال حاضر هتل‌های مختلفی در جهان وجود دارند که برای جذب مشتری بیشتر خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند، اما برخی از هتل‌ها هم وجود دارند که با استفاده از تکنولوژی، خدمات متفاوتی را برای مشتریان فراهم می‌کنند که بسیار هیجان‌انگیز و جالب خواهد بود. برای مثال بعضی‌ از هتل‌ها با ربات به مشتریان سرویس می‌دهند یا در برخی از هتل‌ها می‌توان در زیر آب استخرها نیز به آهنگ گوش داد. در ادامه با 10 هتل که جزو پیشرفته ترین هتل های جهان شناخته می‌‌شوند، آشنا می‌شویم.

معرفی پیشرفته ترین هتل های جهان

1.‌ هتل دبلیو سنگاپور

آدرس: سنگاپور، اوشن وی 21

پیشرفته ترین هتل های جهان

هتل دبلیو سنگاپور (W Singapore) در محله اقامتگاه ساحلی جزیره سنتوسا (Sentosa Island) قرار دارد. این هتل دارای 240 اتاق است که استخر‌های آن به بلندگوهای پیشرفته‌ای مجهز هستند و در زیر آب تجربه هیجان‌انگیزی را برایتان فراهم می‌کنند. در کنار استخر‌های این هتل کابین‌هایی قرار دارد که مجهز به آیپد هستند و می‌توانید در داخل آن‌، آهنگ‌های محبوبتان را گوش کنید. همچنین هتل دبلیو سنگاپور دارای سوییت‌های ویژه‌ای است که با نام WOW Suite شناخته می‌شوند و مشتریان می‌توانند در آن یک دی جی اختصاصی داشته باشند. اتاق‌های کنفرانس هتل دبلیو سنگاپور از تکنولوژی‌هایی نظیر پخش موسیقی در لحظه، افشاندن عطر‌های خاص در فضا و نورافشانی با لامپ‌های LED بهره می‌برد. هزینه اقامت هر شب برای دو نفر در این هتل 418 تا 834 دلار است.

2. هتل ان اچ کالکشن برلین فریدریکستراس

آدرس: آلمان، برلین، فریدریکستراس

پیشرفته ترین هتل های جهان

افرادی که به مسافرت‌های کاری می‌روند، انتخاب هتل ان اچ ( Nh Hotel) بهترین گزینه برای آن‌ها محسوب می‌شود. این هتل دارای شعبه‌های پرطرفداری است که شعبه ان اچ کالکشن برلین فریدریکستراس (Hotel NH Collection Berlin Friedrichstrasse) جزو محبوب‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود و دیگر شعبه‌های این هتل در شهرهای میلان و بارسلونا قرار دارند. این هتل‌ برای جلسه‌های کاری و کنفرانس‌ها از تکنولوژی‌های خاصی مانند نمایش تصاویر سه بعدی بهره می‌برد. هتل ان اچ برای برطرف کردن خستگی مسافران خود خدمات ویژه‌ای در نظر گرفته است؛ در واقع شما می‌توانید درخواست کنید تا در اتاق شما ساز‌های موسیقی نظیر گیتار و کیبورد نواخته شود. همچنین این هتل دارای 268 اتاق و 10 اتاق کنفرانس است که پذیرای 350 مهمان خواهند بود. هزینه اقامت هر شب برای دو نفر در این هتل 151 تا 315 دلار است.

3. هتل سیلکن پوئرتا امریکا

آدرس: اسپانیا، مادرید، اونیدو د امریکا

اگر قصد سفر به شهر مادرید را دارید، می‌توانید یکی از پیشرفته ترین هتل های جهان را انتخاب کنید. هتل سیلکن پوئرتا امریکا (Hotel Silken Puerta América) دارای استانداردهای معماری ویژه‌ای است. این هتل از 12 طبقه تشکیل شده که 9 تن از برجسته‌ترین معماران دنیا برای هر طبقه از آن طرح به‌خصوصی را به‌کار برده‌اند و حتی جزئیات این هتل نیز به خوبی طراحی شده است. این هتل دارای 315 اتاق است و اتاق‌های کنفرانس آن بیش‌ از هزار نفر را در خود جای می‌دهند. هزینه اقامت هر شب برای دو نفر در این هتل 112 تا 275 دلار است.

4. هتل پنینسولا توکیو

آدرس: ژاپن، توکیو، چیوداکو یوراکوچو

پیشرفته ترین هتل های جهان

هتل پنینسولا (Peninsula Hotel) به دلیل داشتن فضایی تکنولوژیک بدون شک جزو پیشرفته ترین هتل های جهان شناخته می‌شود. این هتل از 3 هزار ایستگاه رادیوی اینترنتی بهره می‌برد و از دیگر امکانات آن می‌توان به گوشی های موبایل بی‌سیم سازگار با اسکایپ، پدهای لمسی، خشک کن لاک ناخن و بازی پوکمون گو اشاره کرد. این هتل دارای 314 اتاق مهمان و 10 اتاق پذیرایی است و حداکثر می‌تواند پذیرای 250 مهمان باشد. هزینه اقامت هر شب برای دو نفر در این هتل 835 تا 1450 دلار است.

5. یوتل نیویورک سیتی

آدرس: ایالات متحده آمریکا، نیویورک، خیابان دهم

پیشرفته ترین هتل های جهان

هتل یوتل نیویورک سیتی (The Yotel New York City) به امکاناتی نظیر کیوسک تحویل اتاق، تخت‌های هوشمند و سیستم تهویه مطبوع با سنسور حرکت مجهز است و یکی از پیشرفته‌ترین امکانات این هتل، وجود ربات یوبوت است. مسافران می‌توانند وظیفه نگهداری وسایل خود را به این ربات محول کنند تا آن را در محفظه‌ای مخصوص نگهداری کند و بر اساس کد مخصوص و نام‌خانوادگی خود می‌توانید وسایلتان را دریافت کنید. هتل یوتل نیویورک سیتی دارای 669 اتاق مهمان است و در اتاق‌های کنفرانس آن بیش از 400 نفر جای می‌گیرند. هزینه اقامت هر شب برای دو نفر در این هتل 109 تا 889 دلار است.

6. هتل اکلستون اسکوئر لندن

آدرس: انگلیس، لندن، پیملیکو، اکلستون اسکوئر

پیشرفته ترین هتل های جهان

هتل اکلستون اسکوئر (Eccleston Square) در شهر لندن قرار دارد و برای مسافران خود امکاناتی چون پد لمسی کنترل موسیقی و روشنایی، دوش‌های دیواری هوشمند، تلویزیون‌های صفحه تخت در آینه‌های حمام و آیپادهایی برای کنترل سیستم‌های مختلف را ارائه می‌کند. هتل اکلستون اسکوئر دارای 39 اتاق است و اتاق‌های کنفرانس آن گنجایش حدود 14 تا 30 نفر را دارد. هزینه اقامت هر شب برای دو نفر در این هتل 258 تا 379 دلار است.

7. الافت کاپرتینو کالیفرنیا

آدرس: ایالات متحده آمریکا، کالیفرنیا، کاپرتینو، بلوار دآنزا

پیشرفته ترین هتل های جهان

هتل الافت کاپرتینو (Aloft Cupertino) به دلیل امکانات ویژه‌ای که ارائه می‌دهد بدون شک جزو پیشرفته ترین هتل های جهان محسوب می‌شود. این هتل به امکاناتی نظیر آشپزخانه رباتیک، ربات‌های تحویل‌دهنده حوله در استخر، ربات‌های هشدار دهنده و ربات‌های هدایت‌کننده آسانسور مجهز است. هتل الافت کاپرتینو دارای 13 اتاق است که هر اتاق از تلویزیون اپل و مبلمان با کیفیت بالا بهره می‌برد. هزینه اقامت هر شب برای دو نفر در این هتل 426 تا 569 دلار است.

8. هتل کپسولی پنهانگ

آدرس: چین، گوانگدونگ شنگ، شنژن شی، بااوآن کو، خیابان زیژانگ

پیشرفته ترین هتل های جهان

هتل کپسولی پنهانگ (Pengheng Space Capsules Hotel) دارای 17 کپسول پیشرفته است که از امکاناتی نظیر ربات‌های پیش خدمت، ربات دربان، سطوح نئونی و سطوح شیشه‌ای برخوردار است. هزینه اقامت هر شب برای هر کپسول در این هتل 14 دلار است.

9. بلوآپ هال 5050

آدرس: لهستان، پوزنان، کوشیسکی 42

پیشرفته ترین هتل های جهان

هتل بلوآپ هال 5050 (Blow Up Hall 5050) در کشور لهستان قرار دارد و در طراحی‌ آن از طرح‌های هنرمندانه و تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است. زمانی که در این هتل پذیرش می‌شوید، یک گوشی آیفون به شما داده می‌شود که حاوی کد دیجیتالی است و با آن می‌توانید وارد اتاقتان شوید. هتل بلوآپ هال دارای 22 اتاق است که در اتاق‌های کنفرانس آن بیش از 400 نفر جای می‌گیرند. هزینه اقامت هر شب برای دو نفر در این هتل 143 تا 266 دلار است.

10. هتل 1000 سیاتل

آدرس: ایالات متحده آمریکا، سیاتل، خیابان اول 1000

پیشرفته ترین هتل های جهان

هتل 1000 سیاتل دارای امکانات پیشرفته‌ای است که به دلیل همین ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، جزو پیشرفته ترین هتل های جهان شناخته می‌شود. مسافران در هر یک از اتاق‌های این هتل می‌توانند درجه حرارت اتاق، نوع موسیقی و نوع عطر را انتخاب کنند. همچنین این هتل دارای اتاق گلف شبیه‌سازی شده است. هتل 1000 سیاتل دارای 120 اتاق است که هر یک از این اتاق‌ها به اشعه مادون قرمز مجهز هستند و حضور مهمان‌ها را به نیروهای خدماتی هشدار می‌دهند تا سرویس‌های مناسب را ارائه کنند. هزینه اقامت هر شب برای دو نفر در این هتل 395 تا 1195 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اممم خب دیدیم ولی چ فایده ؟ عایا در خواب هم میشه ب اینجور جاها رفت؟ گمون نکنم

  2. توانا بود هرکه دارا بود

  3. هیچی دیگ انگیزم برا زندگی نکردن بیشتر شد فقط