لنوو زد 5 اس

گوشی جدید لنوو با دوربین سه گانه در تاریخ 6 دسامبر معرفی می‌شود

شرکت لنوو پس از معرفی گوشی لنوو زد 5 پرو قصد دارد تا گوشی لنوو زد 5 اس (Lenovo Z5s) را با طراحی جدید و دوربین سه گانه معرفی نماید. این دستگاه فاقد بریدگی و دارای یک حفره بر روی صفحه نمایش است.

به نظر می‌رسد ماه دسامبر همانند ماه اکتبر سال جاری برای شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند، ماه شلوغی خواهد بود. سامسونگ ای 8 اس برای 10 دسامبر، نوا 4 هواوی برای 17 دسامبر، نسخه ویژه مک لارن وان پلاس 6 تی برای 14 دسامبر و هم اکنون، شرکت لنوو هم قصد دارد تا محصول جدید خود با نام لنوو زد 5 اس را در تاریخ 6 دسامبر (15 آذر) معرفی کند.

لنوو تیزر جدیدی از راه‌اندازی دوربین سه گانه گوشی لنوو زد 5 اس منتشر کرد، این ویژگی در تیزرهای منتشرشده روزهای گذشته هم مشخص بود.

لنوو زد 5 اس

در حقیقت Lenovo Z5s نوعی ارتقاء برای لنوو زد 5 پرو بوده و از نظر طراحی، عکاسی و عملکرد کلی ارتقایافته است. به نظر نمی‌رسد که لنوو زد 5 اس در سال آینده میلادی با صفحه نمایش ناچ همراه باشد، چرا که قرار است یک حفره برای لنز دوربین در صفحه نمایش، همانند سامسونگ اینفینیتی او ایجاد شود. برخلاف لنوو زد 5 پرو که دارای سیستم کشویی برای دوربین بود، لنوو زد 5 اس دارای دوربین در قسمت جلو و عقب است؛ دوربین سلفی در یک حفره قرار گرفته و دوربین سه گانه در بخش عقب دیده می‌شود.

لنوو اولین شرکتی نیست که ایده دوربین سه گانه روی گوشی هوشمند و همچنین جایگزین کردن یک دوربین سلفی درون حفره صفحه نمایش را دارد. هواوی و سامسونگ قصد دارند در تاریخ‌های مختلف اقدام به معرفی نوا 4 و گلکسی ای 8 اس کنند که هر دو دارای فناوری مشابه هستند.