سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

تصویر محافظ نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس از دوربین سلفی دوگانه خبر می‌دهد

به تازگی عکسی واقعی از محافظ نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس (+Samsung Galaxy S10) منتشر شده است. بر اساس تصویر محافظ نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس این گوشی به دوربین سلفی دوگانه مجهز خواهد شد.

چندی پیش اعلام کردیم حفره نمایشگر گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ متفاوت خواهد بود، چرا که قرار است این مدل به دوربین سلفی دوگانه مجهز شود. اگرچه درباره این موضوع شک و شبهه‌هایی وجود داشت، اما انتشار تصویری از محافظ نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس در دنیای واقعی، مهر تاییدی بر آن کوبید.

کاربر IceUniverse در توییتر با انتشار تصویری از محافظ نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس که بر روی آن دو حفره قرار دارد نشان داد مدل پلاس خانواده Galaxy S10 به دوربین سلفی دوگانه مجهز شده است. پیشتر تصور می‌کردیم ساختار ماژول دوربین دوگانه این گوشی شبیه به قرص بوده و در واقع به صورت یکپارچه بر روی نمایشگر قرار می‌گیرد، اما اکنون با دو سنسور جدا از هم مواجه هستیم که ناحیه‌ای غیر قابل استفاده در میانشان وجود دارد. علاوه بر غیر قابل استفاده بودن ناحیه بین دو سنسور دوربین سلفی روی نمایشگر، قسمت بالا و همچنین راست آن (گوشه بالا و سمت راست صفحه نمایش) نیز رسما غیر قابل استفاده است!

تصویر محافظ نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

محافظ نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

بعد از انتشار عکس محافظ نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس ، ماکتی از این گوشی تهیه شد. اگر این طراحی تبدیل به واقعیت شود، حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر گلکسی اس 10 پلاس در مقایسه با مدل هم‌رده آن از خانواده Galaxy S9 به میزان فوق‌العاده زیادی کاهش پیدا خواهند کرد. بر اساس گقته‌های یک افشاکننده از داخل سامسونگ، ظاهر این گوشی بسیار زیباست.

گلکسی اس 10 پلاس

در ادامه می‌توانید تصویر دیگری از محافظ نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس بر روی صفحه نمایش گوشی مشاهده کنید. در اینجا، به منظور مقایسه، ماکت گلکسی اس 10 نیز آورده شده است.

محافظ نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

مشاهده عکس محافظ نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس و در نظر گرفتن سایر اخبار و رندرها به ما یادآوری می‌کند 2019، سال طراحی گوشی های هوشمند با حفره روی نمایشگر است! پیشتر نیز می‌دانستیم ناچ استایل جایی در طراحی گوشی های هوشمند آتی نداشته و تنها یک پل بین طراحی بدون حاشیه کنونی و بعدی به شمار می‌رود، اما خیلی زودتر از آن چه تصور می‌کردیم سبک طراحی ناچ استایل جای خود را به متدی دیگر داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. حتی هواوی هم تو این زمینه موفق تر عمل میکنه

  2. بنده به یقین میگم کیفیت دوربین سری ۸ و ۷ سامسونگ کیفیت بهتری نسبت ب اس ۹ داشتن

  3. دوربین دوگانه سلفی تازه میخاد بیاره؟؟؟