هواوی انجوی ۹

گوشی هواوی انجوی ۹ تاییدیه رگولاتوری چین را دریافت کرد

هواوی انجوی ۹ (Huawei Enjoy 9) با دو شماره مدل متفاوت در ‌وب‌سایت رگولاتوری چین رویت شده است. به نظر می‌رسد با دریافت تاییدیه TENAA، محصول جدید هواوی فاصله چندانی تا ورود به بازار نداشته باشد.

چند روز قبل شاهد انتشار تصاویر و فهرستی از مشخصات گوشی انجوی 9 در فضای مجازی بودیم. حالا با حضور ورژن کم قدرت‌تر هواوی انجوی ۹ پلاس در سایت تنا، می‌توان صحت آن اطلاعات را تایید کرد. عکس‌های منتشر شده در وب‌سایت چینی، این گوشی را در رنگ‌های مشکی و قرمز به تصویر کشیده‌اند. همچنین ابعاد دستگاه، 158.92 در 76.91 در 8.1 میلی‌متر و وزن آن 168 گرم توصیف شده است.

مشخصات فنی هواوی انجوی ۹

انجوی ۹ دارای صفحه نمایشی 6.26 اینچی با وضوح 1520 در 720 پیکسل (+HD) خواهد بود. قلب تپنده دستگاه، یک تراشه هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز است که احتمالا باید اسنپدراگون 450 باشد. این محصول بسته به ظرفیت حافظه، در دو نسخه با رم 3 یا 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین استفاده از کارت MicroSD، حداکثر تا 512 گیگابایت به فضای ذخیره‌سازی گوشی خواهد افزود.

یک ماژول دوربین دوگانه با چیدمان عمودی در قاب پشتی هواوی انجوی ۹ قرار دارد که متشکل از سنسورهای 2 و 13 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی اما، از یک سنسور 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

این دستگاه با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو راه‌اندازی می‌شود و یک باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی، وظیفه تامین انرژی را در آن برعهده خواهد داشت. سایت تنا اشاره‌‌ای به وجود حسگر اثر انگشت در این گوشی هوشمند نکرده است و در تصاویر انتشار یافته نیز، اثری از آن دیده نمی‌شود.