شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو

شرایط فروش فوری ایران خودرو در آذرماه 97

شرایط فروش فوری ایران خودرو در آذرماه 1397 اعلام شد. بر اساس این طرح، قیمت برخی از محصولات ایران خودرو افزایش پیدا کرد و این خودروها به مدت محدود و به صورت فروش فوری عرضه خواهند شد.

شرکت ایران خودرو شرایط فروش فوری و نقدی محصولات خود را در آذرماه 1397 اعلام کرد. این طرح فروش از صبح روز شنبه 17 آذرماه 97 با ظرفیت محدود آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ثبت نام ادامه دارد. ایران خودرو در این بخشنامه، شرایط فروش خودروهای پژو پارس LX اتوماتیک سال، دانگ فنگ S30 اتوماتیک، تندر پیکاپ و وانت آریسان را با موعد تحویل 15 روزه اعلام کرده است. لازم به ذکر است شرکت ایران خودرو برای نخستین بار خودرو دانگ فنگ اس 30 اتوماتیک را به فروش می‌رساند. در ادامه، جزئیات شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو را مشاهده می‌کنید.

قیمت محصولات ایران خودرو افزایش یافت

با توجه به بخشنامه جدید ایران خودرو متوجه می‌شویم محصولاتی که در انبار این شرکت قرار داشتند با افزایش قیمت به بازار عرضه خواهند شد. با توجه به لیست قیمتی جدیدی که عرضه شد خودرو پژو پارس اتوماتیک با قیمت 83 میلیون تومان به فروش می‌رسد. بنابراین انتظار می‌رود پژو پارس معمولی نیز با قیمتی در حدود 70 تا 75 میلیون تومان به بازار عرضه شود. از طرفی نتیجه می‌گیریم که شایعه نزدیک شدن قیمت‌ کارخانه‌ای خودروسازان زیر 5 درصد قیمت حاشیه بازار صحت دارد.

نکات مهم:

  • بر اساس این بخشنامه فقط مشتریان حقیقی می‌توانند برای خرید خودرو ثبت‌نام کنند. بنابراین مشتری دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی برای ثبت‌نام مجاز نیستند.
  • ثبت‌نام خرید خودرو از طریق سایت شرکت ایران خودرو به صورت اینترنتی انجام می‌شود.
  • اگر مشتریان بر خلاف شرایط بخشنامه برای خرید خودرو ثبت‌نام کنند، ثبت‌نام مشتریان به صورت یکطرفه از سوی شرکت ایران خودرو باطل شده و وجه پرداختی نیز بدون سود برگشت داده می‌شود.
  • برای اینکه فرایند ثبت‌نام مشتریان با سرعت بالایی انجام شود، در زمان ثبت‌نام کد نمایندگی قابل انتخاب نخواهد بود. بنابراین پس از اتمام مراحل ثبت‌نام، مهلتی 5 روزه برای مشتریانی که ثبت نام کرده‌‌اند در نظر گرفته می‌شود تا از طریق سایت فروش اینترنتی و در بخش ویژه مشتریان، کد نمایندگی را انتخاب کنند.
  • اگر مشتریان در مهلت تعیین شده نتوانند کد نمایندگی را انتخاب کنند، شرکت ایران خودرو بر اساس آدرس مشتریان، کد نمایندگی را تعیین می‌کند.
  • شرکت ایران خودرو در این بخشنامه لیستی از نام ثبت‌نام‌کنندگان را به صورت عمومی منتشر می‌کند. البته دو رقم کد ملی و اسم کوچک مشتریان برای حفظ حریم خصوصی فیلتر می‌شود.
  • این لیست پس از ثبت‌نام و دریافت تاییده‌های مالی، به‌روزرسانی خواهد شد.

نکته مهم: قبل از صدور فاکتور، اگر تغییرات قیمتی غیرمستقیم همچون بیمه، عوارض دولتی و مالیات به قیمت خودرو اضافه شود یا اگر به واسطه الزامات قانونی، تصمیمات ابلاغی دولت و نهادهای قانون‌گذار قیمت خودروها تغییر کند، این تغییرات بر عهده مشتریان خواهد بود.

شرایط فروش فوری ایران خودرو

  • تمامی مشتریان می‌توانند کارت طلایی اختیاری تک ستاره را انتخاب کنند.
  • موعد تحویل برای تمامی خودروها 15 روزه است.
شرح خودروکد کلاسرنگ‌های قابل عرضهقیمت مصوب فروش
پژو پارس LX اتوماتیک سال28706مشکی، خاکستری، سفید83 میلیون تومان
دانگ فنگ S30 اتوماتیک72001سفید141 میلیون تومان
تندر پیکاپ با رادیو پخش USB56405سفید77 میلیون تومان
وانت آریسان دوگانه سوز16401سفید36 میلیون تومان

آخرین شرایط فروش ایران خودرو: