مشخصات زنفون مکس ام 2

مشخصات ایسوس زنفون مکس ام 2 و زنفون مکس پرو ام 2 افشا شد

مشخصات کلی ایسوس زنفون مکس پرو ام 2 (Asus Zenfone Max Pro M2) که قرار است در تاریخ 11 دسامبر معرفی شود، توسط رولاند کوانت منتشر شد؛ وی همچنین برخی از مشخصات زنفون مکس ام 2 (Zenfone Max M2) را نیز به اشتراک گذاشت.

شرکت ایسوس یکی از شرکت‌های موفق در زمینه تولید محصولات دیجیتال بوده و رولاند کوانت (Ronald Quandt) را هم می‌توان افشاکننده سرشناس صنعت موبایل دانست که اطلاعات حیاتی شرکت ایسوس، همانند قیمت و مشخصات گوشی‌های میان‌رده آن را افشا کرد. در این بخش قصد داریم تا مشخصات و قیمت‌های محصولات نامبرده شده را مورد بررسی قرار دهیم.

قیمت و مشخصات زنفون مکس ام 2

این دستگاه دارای بدنه فلزی بوده که بر روی آن صفحه نمایش 6.3 اینچی با کیفیت اچ دی پلاس و رزولوشن 720*1520 پیکسل قرار دارد؛ این رزولوشن برای چنین صفحه نمایش بزرگی، کمی پایین است. بریدگی صفحه نمایش زنفون مکس ام 2 در مقایسه با نسخه پرو، بیشتر به نظر می‌رسد و همچنین باریک‌تر هم خواهد بود.

چیپست 1.8 گیگاهرتری اسنپدراگون 632 به این اسمارتفون قدرت می‌دهد. احتمالا مدل 32 گیگابایتی این گوشی هوشمند دارای رم 3 گیگابایتی است، همچنین شاهد پشتیبانی از کارت حافظه جانبی هم خواهیم بود. ایسوس زنفون مکس ام 2 ممکن است در مدل‌هایی با میزان حافظه و قدرت رم بالاتری معرفی شود.

مشخصات زنفون مکس ام 2

در قسمت عقب دستگاه، دوربین دوگانه عمودی با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسل در دسترس قرار دارد؛ برای تصویربرداری سلفی هم دارای یک سنسور 8 مگاپیکسل است. این اسمارتفون توسط سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو اجرا شده و قدرت آن نیز توسط یک باتری 4000 میلی‌آمپری تامین می‌شود. ضخامت Zenfone Max M2 برابر 8 میلی‌متر بوده و وزن دستگاه هم 165 گرم اعلام شده است. این مدل از دستگاه می‌تواند در اروپا از 160 یورو (181 دلار) تا 190 یورو (215 دلار) قیمت‌گذاری شود.

قیمت و مشخصات زنفون مکس پرو ام 2

این دستگاه هم دارای صفحه نمایش ال سی دی با سایز 6.3 اینچ است، اما بریدگی کمتری نسبت به مدل قبلی دارد و همچنین از رزولوشن فول اچ دی 1080*2280 پیکسل پشتیبانی می‌کند.

گوشی Zenfone Max Pro M2 دارای چیپست اسنپدراگون 660 است؛ این تراشه در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این دستگاه می‌تواند در یک مدل بالاتر، همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم معرفی باشد. زنفون مکس پرو ام 2 با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو اجرا می‌شود.

این اسمارتفون برای تصویربرداری، دارای دوربین دو گانه با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسل در بخش عقب بوده و همچنین دارای یک سنسور 8 مگاپیکسل نیز برای دوربین سلفی است. گوشی Zenfone Max Pro M2 از فناوری NFC پشتیبانی کرده و نیروی خود را از باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپری دریافت می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم دستگاه را می‌توان ظاهر باکیفیت آن دانست که از جنس شیشه و فلز است.

زنفون مکس پرو ام 2 دارای 180 گرم وزن و ضخامت تقریبی 9 میلی‌متر خواهد بود. در اروپا ممکن است برای این گوشی هوشمند قیمت‌هایی در حدود 280 یورو (317 دلار) و 300 یورو (340 دلار) در نظر گرفته شود.