گوشی ویوو نکس ۲

گوشی ویوو نکس ۲ با 10 گیگ رم در راه است

در آستانه معرفی ویوو نکس ۲ (Vivo NEX 2) قدرت‌نمایی این گوشی هوشمند در گیک‌بنچ، خبر از وجود تراشه اسنپدراگون 845 و حافظه رم 10 گیگابایتی را در آن می‌دهد.

بر اساس نتایج این بنچمارک، محصول جدید ویوو با شماره مدل V1821A دارای سیستم عامل اندروید 9 پای هم خواهد بود؛ بنابراین ویوو نکس ۲ را می‌بایست نخستین گوشی کمپانی چینی لقب داد که به آخرین نسخه اندروید تجهیز شده است.

از سایر ویژگی‌های منتسب به این پرچمدار، باید به صفحه نمایش اصلی 6.59 اینچی آن که ظاهرا به تکنولوژی پخش صدا مجهز است، اشاره کنیم؛ بدین معنا که کاربران، صدای تماس‌های دریافتی را از درون نمایشگر خواهند شنید. همچنین یک نمایشگر ثانویه 5.5 اینچی هم در ویوو نکس ۲ وجود دارد که به طور مستقل عمل خواهد کرد. از قرار معلوم، با یک ژست حرکتی سه انگشتی روی صفحه نمایش فعال، می‌توان آن را خاموش کرد و دیگری را به حالت فعال درآورد.

گوشی ویوو نکس ۲

یکی از سه دوربین پشتی دستگاه، فوق سریع و با دریچه دیافراگم f/1.3 توصیف شده است که در این صورت، باید آن را دارای لنزی با پهن‌ترین دیافراگم ممکن بدانیم. گمانه‌زنی‌ها از کوچک شدن سایز باتری ویوو نکس 2 نیز حکایت دارند که احتمالا دلیل آن، ایجاد فضای کافی برای گنجاندن نمایشگر دوم بوده است؛ هر چند که صحت و سقم این اطلاعات هنوز جای سوال دارد.

گفته می‌شود کمپانی ویوو تاریخ 11 دسامبر (بیستم آذر ماه) را برای برگزاری مراسم رونمایی از این پرچمدار تازه خود، درنظر گرفته است.

امتیاز گوشی ویوو نکس ۲ در گیک بنچ

بنچمارک گوشی ویوو نکس ۲

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. برای گوشی 4 گیگ رم هم اضافه هست

    جالبه کامپیوتر من 6 گیگ رم داره!!!!!!!!!

    سپاس

  2. یعنی چی این کارا واسه چیه

  3. گیمینگ که نیست این همه رم واسه چیه ؟؟؟