سونی اکسپریا XZ4 کامپکت

سونی اکسپریا XZ4 کامپکت با نمایشگر 5 اینچی در راه است

“OnLeaks” با انتشار ویدیوی 360 درجه و عکس‌های سونی اکسپریا XZ4 کامپکت (Sony Xperia XZ4 Compact)، طراحی گوشی جدید سونی را به تصویر کشید.

سونی برنامه‌ ویژه‌ای برای سال 2019 داشته و قصد دارد با معرفی چند گوشی خوش‌قیمت، در بازار محصولات رده‌پایین و میان‌رده به رقابت با سایرین بپردازد. در همین راستا، احتمالا طی چند ماه آینده گوشی ها اکسپریا L3، اکسپریا XA3 و اکسپریا XA3 اولترا روانه بازار خواهند شد و بعد از آن، اکسپریا XZ4 به عنوان پرچمدار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اکسپریا ایکس زد ۴ کامپکت نام نسخه ارزان‌تر پرچمدار سونی است که سال آینده با آن ملاقات خواهیم کرد؛ محصولی که چند ماه پیش از معرفی رسمی، طراحی آن به صورت کامل فاش شده است.

علی‌رغم استفاده از طراحی منحنی در تولید دستگاه، به‌نظر ژاپنی‌ها باز هم می‌خواهند از بدنه‌ای با گوشه‌های تیزتر استفاده کنند. شاید به‌کارگیری این زبان طراحی سبب شود که تصور کنید با دستگاهی ضخیم رو به رو هستید؛ اما اطلاعات موجود از ابعاد آن، از کاهش تقریبا 3 میلی‌متری ضخامت نسل جدید در مقایسه با محصول فعلی حکایت دارد.

همانند قبل، مهندسان باز هم نمایشگری 5 تا 5.2 اینچی با نسبت 18:9 را انتخاب کرده‌اند که البته ضخامت حاشیه‌های آن در دو بخش بالایی و پایینی، حداقل متناسب با استانداردهای امروزی، بسیار زیاد است. با این حال، سونی تعبیه اسپیکرهای استریو در بخش جلویی را به در نظر گرفتن نمایشگری کم‌حاشیه ترجیح داده است. در بخش پشتی، هیچ چیز غافلگیرکننده‌ای در انتظار شما نیست و روی آن می‌توان فقط یک دوربین تکی و فلاش LED را پیدا کرد. “OnLeaks” به دقت دوربین و نوع سنسور آن اشاره‌ای نداشته است و در عوض، وجود جک 3.5 میلی‌متری صدا و اسکنر اثر انگشت کناری را تایید می‌کند.

ما هیچ اطلاعاتی از مشخصه‌های سخت افزاری سونی اکسپریا XZ4 کامپکت نداریم؛ ولی اگر مدیران به برنامه‌های قبلی خود پایبند باشند، کاربران باید خود را برای تراشه اسنپدراگون 855 در کنار 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 9.0 پای آماده کنند.

ویدیوی 360 درجه سونی اکسپریا XZ4 کامپکت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. همین سونی و کم داشتیم

  2. این همه حاشیه چیه!!!!!!!!

    جالبه بعضی ها این قدر تعصب کورکورانه دارند که منکر حاشیه در گوشی های سونی می شن!!!!!!!

  3. از این تعجب می کنم اینکه سونی هنوز افکار
    قدیمی خودشو داره و حاظر نیست اینکه افکارشو
    تغییر بده اونم اینکه گوشیش هنوز حاشیه داره
    حتی حاظر نشده حاشیشو کم کنه.بعد بنظر تون
    چ جوری می خواد به میادین برگرده و موفق بشه
    الان همه دنبال گوشی بدون حاشیه هستند

  4. دوباره سر و کله ی این سونی پیدا شد

  5. ن بابا خیلی وقت بود خبری ازش نبود

  6. سونی فک کنم میخاد به میادین برگرده