گلکسی اس 10 لایت

گلکسی اس 10 لایت با دوربین دوگانه و نمایشگر تخت عرضه می‌شود

ظاهرا گلکسی اس 10 لایت (Samsung Galaxy S10 Lite) واقعا وجود دارد و قرار است با دوربین دوگانه و نمایشگر تخت عرضه شود. این اطلاعات را تصاویر لو رفته از قاب محافظ این گوشی تایید می‌کنند.

برای مدت زمانی طولانی اعلام می‌شد سامسونگ گوشی های خانواده Galaxy S10 را در سه نسخه مختلف روانه بازار می‌کند. تا به امروز شایعات بسیاری پیرامون دو نسخه استاندارد و پلاس منتشر شده بود، اما حالا نوبت به گلکسی اس 10 لایت رسیده است تا پیش روی کاربران قرار بگیرد. تصاویر قاب محافظ این تلفن هوشمند که توسط منبعی ناشناس در فضای مجازی پخش شده است، اطلاعات جالبی از طراحی این تلفن هوشمند را فاش می‌کند.

گلکسی اس 10 لایت

تجهیز گلکسی اس 10 لایت به اسکنر اثر انگشت کناری

نخست، طراحی قاب پشتی تا حد زیادی مشابه گلکسی نوت 9 بوده و سازندگان از ماژول با دوربین دوگانه افقی بهره برده‌اند. هرچند، این‌بار خبری از اسکنر اثر انگشت پشتی نیست و و در عوض، مهندسان سامسونگ بخش کناری را برای تعبیه آن در نظر گرفته‌اند. اگر اطلاعات قبلی صحت داشته باشند، گلکسی اس 10 با دوربین سه گانه و گلکسی اس 10 پلاس هم با دوربین چهارگانه عرضه می‌شود. موضوع مهم دیگر، نحوه طراحی لبه‌های دستگاه است؛ چیزی که به وضوح، وجود نمایشگر تخت در این اسمارت فون را تایید می‌کند.

متاسفانه ما هیچ عکسی از نحوه طراحی بخش جلویی نداریم، ولی احتمالا این تلفن هوشمند نیز همانند گلکسی S10 و +S10، با نمایشگر Infinity-O در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اینو الان با گارد گذاشتنش؟

  2. به پای هواوی نمیرسه

  3. بهترین اسمارت فون 2019 پیشاپیش تولدت مبارک

  4. منظورش از نمایشگر تخت چیه؟ مگ تا الان غیر از این بوده