بازسازی مدارس مناطق زلزله زده

بازسازی مدارس مناطق زلزله زده کرمانشاه با کمک همراه اول شروع شد

اپراتور همراه اول در کمپین «مثل اول»، متعهد شد تا مدارس مناطق زلزله زده کرمانشاه را با کمک مردم بازسازی کند. از این رو در 17 آذرماه 97 همراه اول به وعده خود عمل کرد و مراسم کلنگ‌زنی بازسازی مدارس مناطق زلزله زده کرمانشاه انجام شد.

در سال گذشته با وقوع زلزله در مناطقی از استان کرمانشاه، هیئت‌مدیره همراه اول اعلام کرد در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود برای بازسازی مدارس زلزله‌زدگان استان کرمانشاه حدود 5 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌اند. مدتی قبل نیز همراه اول گزارشی از نوسازی مدارس مناطق زلزله زده منتشر کرد که بر اساس آن در استان کرمانشاه 8 مدرسه در حال ساخت است که از این تعداد 4 مدرسه در بخش ثلاث باباجانی، 1 مدرسه در روانسر، 1 مدرسه در سرپل ذهاب، 1 مدرسه در گیلانغرب و 1 مدرسه در دالاهو ساخته خواهند شد.

کلنگ بازسازی مدارس کرمانشاه زده شد

مراسم کلنگ‌زنی بازسازی مدارس مناطق زلزله زده کرمانشاه در روز شنبه 17 آذرماه 1397 با حضور مدیرکل ارتباطات اپرتور همراه اول، مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه، فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی و مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه در شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد تا مراحل اولیه ساخت مدرسه در این منطقه شروع شود. همراه‌ اول برای دعوت مردم به این اقدام خیرخواهانه و بازسازی مدارس مناطق محروم کشور از پویشی با نام کمپین «#مثل_اول» رونمایی کرد که مصادف با جشن 24 سالگی همراه اول بوده و به همین منظور سامانه‌ ستاره 24 مربع (#24*) برای دریافت کمک‌های مستقیم مردم راه‌اندازی شد. از طرفی مقرر شد تا این کمپین پس از جشن عاطفه‌ها به پایان برسد، اما به دلیل استقبال مردم، فعالیت این سامانه تمدید شد و برای مشارکت مستمر مردم سرویسی به سامانه (#24*) افزوده شد تا مردم با عضویت در آن بتوانند به صورت روزانه به بازسازی و نوسازی مدارس محروم کشور کمک‌رسانی کنند.

بازسازی مدارس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. مرسی از همراه اول مسئولین که کار خاصی انجام نمیدن

  2. خخخخخ چه خبر مسخره ای ! کمک ! اونم همراه اول خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ دزدا خیر شدن

  3. فک نمیکنه یکم دیر به فکر افتاده؟ سال تحصیلی تموم دیگ

  4. دروغ بزرگو ببین
    تو فصل سرما ساختمون سازی میکنن