آپدیت جدید هواوی میت 20 پرو

آپدیت جدید هواوی میت 20 پرو با هدف بهبود کیفیت دوربین منتشر شد

آپدیت جدید هواوی میت 20 پرو منتشر شد. این به‌روزرسانی با هدف بهبود کیفیت دوربین و افزایش سرعت قفل‌گشایی Huawei Mate 20 Pro توسط سنسورهای اثر انگشت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی میت 20 پرو هواوی یک ماه پیش، به‌روزرسانی بزرگی را دریافت کرد؛ اما این پایان عرضه به‌روزرسانی برای آخرین پرچمدار غول چینی نبود؛ چرا که آپدیت جدید هواوی میت 20 پرو نیز به تازگی منتشر شده است. این به‌روزرسانی که با نسخه 9.0.0.142 (شماره مدل C316E11R1P16) منتشر شده، دارای حجم 523 مگابایت است و به زودی در دسترس کاربران این گوشی در سراسر جهان قرار می‌گیرد. این آپدیت جدید، بخش‌های مهمی از گوشی را بهبود می‌بخشد.

آپدیت جدید هواوی میت 20 پرو شامل چه می‌شود؟

هواوی عملکرد قفل‌گشایی با چهره را در صحنه‌هایی خاص بهبود بخشیده است، در حالی که سنسور اثر انگشت زیر صفحه نیز باید با سرعت بیشتری کار کند. دیگر تغییر قابل ملاحظه در آپدیت جدید هواوی میت 20 پرو نیز مربوط به بهبود کیفیت عکس‌ها، بهبود مسیریابی در گوگل مپس و رفع باگ Google Messages برای نمایش ندادن نشان نوتیفیکیشن می‌شود. در نهایت نیز این آپدیت، پچ‌های امنیتی نوامبر 2018 گوگل را به همراه دارند.

هواوی میت 20 پرو با اکثر قابلیت‌های مدرن همراه است. این گوشی از دوربین سه گانه بهره‌مند بوده، دارای تاییدیه IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب، گرد و غبار است، شارژ بیسیم معکوس را ارائه می‌کند و به یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر تجهیز شده است. یکی از منتقدان در توصیف این گوشی می‌گوید که «شما نمی‌تواند یک گوشی جذاب‌تر از میت 20 پرو را در بازار بیابید».

با تمام این تفاسیر، این مجموعه‌ی گسترده از قابلیت‌ها نیز کافی نیست تا میت 20 پرو بتواند جایزه‌ی بهترین گوشی سال 2018 را از Android Authority دریافت کند، همانطور که گلکسی نوت 9 سامسونگ نیز از این جایزه فاصله دارد.  با این وجود، هواوی در زمینه‌های عملکرد و باتری می‌تواند این جایزه را به خاطر عرضه میت 20 پرو دریافت کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. دوست عزیز شاهین خان ؟!
    اپدیت کیفیت دوربین رو تغییر نمیده ؟!.
    عزیزم اپدیت میتونه
    صدای اسپیکر
    مصرف باتری
    کیفیت دوربین
    کیفیت صفحه نمایش
    گرمای دستگاه

  2. هواوی همیشه بهترینه

  3. مگ شده با اپدیت کیفیت تغییر کنه؟ جدید اومده خبر نداریم😐