مشخصات فنی گلکسی ای 8 اس

مشخصات فنی گلکسی ای 8 اس به صورت کامل فاش شد

مشخصات فنی گلکسی ای 8 اس (Samsung Galaxy A8s) به صورت کامل از طریق TENAA لو رفت. ظاهرا کاربران باید خود را برای محصولی مدرن و قدرتمند آماده کنند.

این روزها تب معرفی اولین گوشی مجهز به دوربین سلفی درون صفحه‌ای داغ‌تر از همیشه شده است و گلکسی A8s، احتمالا نخستین موبایلی خواهد بود که با این طراحی پیش روی علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. روز گذشته شاهد افشای تصاویر این گوشی از طریق آژانس چینی تنا بودیم؛ حالا نیز مشخصات فنی گلکسی ای 8 اس منتشر شده است تا جای هیچ ابهامی پیرامون این گوشی باقی نماند.

مشخصات فنی گلکسی ای 8 اس

سامسونگ از نمایشگر 6.39 اینچی LCD با وضوح 1080×2340 بر روی بدنه‌ای ابعاد 158.4 در 74.9 در 7.4 میلی‌متر و 173 گرم وزن بهره برده است و زیر قاب، تراشه اسنپدراگون 710 با پردازنده هشت هسته‌ای مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده دارد. سفارش دستگاه در دو نسخه مختلف با 6 یا 8 گیگابایت رم امکان‌پذیر است و خریداران از 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار می‌شوند. به علاوه، نیروی مورد نیاز دستگاه توسط یک باتری 3 هزار و 300 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد.

در بخش پشتی، محصول جدید کره‌ای‌ها میزبان دوربینی سه گانه بوده و به نظر می‌رسد سنسورهای 24 مگاپیکسلی اصلی، 5 مگاپیکسلی عمق و 10 مگاپیکسلی با لنز تله فوتو، برای ثبت تصاویر در خدمت کاربران خواهند بود. از آنجایی که دوربین سلفی در نمایشگر دستگاه تعبیه شده است، نوع و دقت آن اهمیت بسیار بالایی پیدا می‌کند؛ ولی متاسفانه TENAA اشاره‌ای به دقت این دوربین نداشته است. موبایل جدید سامسونگ فاقد جک 3.5 میلی‌متری صدا است و علی‌رغم تجهیز بسیاری از محصولات جدید به اندروید 9 پای، به صورت پیش‌فرض اندروید 8.1 اوریو را اجرا خواهد کرد.

سامسونگ گلکسی ای ۸ اس فردا طی مراسمی رسمی رونمایی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. فقط هواوی بعد اپل و دیگر هیچ بقیش مسخره بازیه

  2. با وجود هواوی دیگ اینا باید بزنن جاده خاکی

  3. خدایی گوشی های سری A ازS توانمند تر بودن و هستن

  4. زیبا و قدرتمند و بی رقیب