قیمت گلکسی ام 10

قیمت گلکسی ام 10 و گلکسی ام 20 پایین‌تر از حد انتظار خواهد بود

یکی از منابع معتبر با افشای قیمت گلکسی ام 10 و گلکسی ام 20، از قیمت‌گذاری رقابتی محصولات جدید سامسونگ خبر داده است. آیا Galaxy M10 و Galaxy M20 می‌توانند جایگاه سامسونگ را در بازار گوشی های مقرون‌به‌صرفه تثبیت کنند؟

گلکسی M نام احتمالی محصولات آینده سامسونگ است که به عنوان جایگزین گوشی های سری گلکسی J و On به دست کاربران می‌رسد. طی هفته‌های اخیر، گزارش‌های بسیاری منتشر شده است که وجود این خانواده جدید را تایید می‌کنند. حالا نیز “91Mobiles” در گزارشی تازه قیمت گلکسی ام 10 و گلکسی ام 20 را فاش کرده است. ظاهرا سامسونگ می‌خواهد موبایل های جدید خود را با قیمتی رقابتی روانه بازار کند.

قیمت گلکسی ام 10 و گلکسی ام 20

بنا بر این گزارش، گلکسی M10 و گلکسی M20 به ترتیب با قیمت‌های 10 هزار روپیه (140 دلار) و 15 هزار روپیه (210 دلار) در بازار هند به فروش خواهند رسید. به علاوه، این احتمال وجود دارد که مدیران، این تلفن های هوشمند را از طریق فروشگاه‌های اینترنتی در هند عرضه کنند.

این نخستین باری نیست که اطلاعات مربوط به گلکسی ام ۱۰ و گلکسی ام ۲۰ از طریق منابع مختلف لو می‌رود و در گذشته هم شاهد افشای برخی از مشخصات کلیدی این موبایل های جدید از طریق GeekBench بودیم. اعضای جدید خانواده گوشی های اقتصادی سامسونگ قرار است با شماره‌های مدل SM-M105F و SM-M205F تولید شوند و احتمالا در طراحی آنها از نمایشگر قطره آب استفاده خواهد شد.

گلکسی M10 به عنوان یک موبایل مقرون‌به‌صرفه از تراشه اگزینوس 7870 قدرت می‌گیرد و با 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و اندروید 8.1 اوریو به فروش می‌رسد. خریداران گلکسی M20 نیز از تراشه اگزینوس 7885، 3 گیگابایت رم و اندروید 8.1 اوریو برخوردار خواهند شد. اطلاعات لو رفته از طریق آنتوتو، به وضوح 1080×2340 برای نمایشگر این گوشی و احتمال عرضه با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز اشاره دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. پول همین گوشی میان رده رو هم نداریم بگیریم با این وضعیت اقتصادمون خدا به دادمون برسه! هر چقدر هم باشه تا برسه دست مشتری ده تا مالیات دیگه هم میره روش که یکیش همین طرح رجیستریه که پدر مردمو دراوردن با این طرح مسخرشون! من خودم تعمیرکار موبایلم الان طرف گوشیش اگه خراب شه بخاد درستش کنه نمیتونه چون حتما باید رجیستر باشه مادربرد که متاسفانه فقط دردسر برا مردم بیچارس

  2. این قیمتا هنوزم برا ما سنگینه شماهارو نمیدونم…با توجه به درامد و دخل و خرجی ک تو ایران هست همون نوکیا ساده دستت بگیری دو هیچ بردی

  3. هرچی هم پایین باسه بازم ارزش خریدن نداره

  4. اخه باید دید حد انتظار اونا با ما چقد تفادت داره

  5. خوش به حال مردم هند،ما از همه بدبخت تریم