نمایشگاه تهران هوشمند

نمایشگاه تهران هوشمند با حمایت همراه اول برگزار می‌شود

دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند با حمایت همراه اول از روز دوشنبه 19 آذرماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و شهردار تهران نیز حضور خواهند داشت.

دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند با هدف ارتقای زیرساخت‌های هوشمندسازی شهرها با حمایت همراه اول از روز دوشنبه 19 آذرماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهردار و رئیس شورای اسلامی تهران و جمعی از اعضای شورای شهر تهران، مدیران شهرداری تهران، صاحب‌نظران و جمعی از مدیران داخلی و خارجی حضور خواهند داشت.

نمایشگاه تهران هوشمند

جزئیات نمایشگاه تهران هوشمند

این همایش با محورهای نقشه راه شهر هوشمند از ایده تا بلوغ، الگوهای مشارکت ذی‌نفعان، حکمروایی هوشمند و تحول دیجیتال، زیست‌بوم نوآوری در شهر هوشمند و پایداری و زیست‌پذیری هوشمندسازی شهری و نهادهای ملی برگزار می‌شود که در یکی از برنامه‌های این همایش، بابک قالیچی، مدیرکل فروش سازمانی همراه اول موضوعی با عنوان زیرساخت‌ها و فناوری‌های نوین در شهر هوشمند را ارائه خواهد کرد. از طرفی همراه اول نیز سعی دارد با حضور در این نمایشگاه با سایر بازیگران هوشمند‌سازی مذاکراتی را برای گسترش هوشمند‌سازی شهر تهران انجام دهد.

همچنین نخستین چالش نوآوری تهران هوشمند با شروع هفته تهران هوشمند در روز‌های 14 تا 16 آذرماه برگزار شد. چالش نوآوری تهران هوشمند به نوعی یک ماراتن خلاقیت و برنامه‌نویسی محسوب می‌شود که شرکت‌کنندگان می‌بایست راه‌کارهای نوآورانه‌ای را با کمک داده‌ها و درگاه‌های برنامه‌نویسی (API) به شهرداری تهران ارائه کنند. روزهای 14 تا 20 آذر به عنوان هفته تهران هوشمند شناخته می‌شود که در این هفته همایش و نمایشگاه تهران برگزار می‌شود. علاوه بر این، در روز شنبه 17 آذرماه کارگاه‌های آموزشی شهر هوشمند برگزار شد و در 18 آذر نیز مرکز فناوری‌های هوشمند شهری افتتاح گردید. از سویی از روز شنبه 17 آذر تا روز چهارشنبه 21 آذرماه، چهارمین کنفرانس اینترنت اشیا ایران برگزار می‌شود که این کنفرانس در 17 آذر با حضور وزیر ارتباطات افتتاح شد.

نمایشگاه تهران هوشمند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. با این همه پول چیکار میکنن خدایی

  2. نمایشگاه هم نشدیم همراه اول اسپانسرمون شه