درآمد هواوی

گزارش درآمد هواوی در شش ماه اول 2018 منتشر شد

هواوی گزارش درآمدهای شش ماه اول 2018 را اعلام کرد. طبق این گزارش، درآمد هواوی در نیمه اول سال 2018 میلادی به حدود 49 میلیارد دلار رسیده که بیشتر از انتظار مقام‌های ارشد این شرکت است.

مدتی پیش یکی از مقام‌های ارشد هواوی گفت که امسال (2018) برای اولین‌بار درآمد این شرکت مهم در زمینه تکنولوژی، بیش از 100 میلیارد دلار خواهد شد. اریک شو (Eric Xu)، یکی از روسای دوره‌ای هواوی در گفت‌وگو با CNBC گفته است که کسب‌وکار، کمی بهتر از آن چیزی که انتظار می‌رفت، در حال رشد است. شو گفت هیچ مانعی برای رسیدن ما به رکورد 100 میلیارد دلار وجود ندارد. اریک شو جزییات بیشتری در این مورد ارائه نداد.

درآمد هواوی در سال 2018 به 49 میلیارد دلار رسید

با توجه به نرخ ارز در پایان دوره گزارش‌دهی، هواوی در شش ماه اول امسال، 325.7 میلیارد یوان یا حدود 49 میلیارد دلار درآمد به دست آورده است. برای کل سال 2017، هواوی درآمد خود را معادل 92.5 میلیارد دلار بر مبنای نرخ ارز پایان سال گزارش کرده است.

این رشد تاکنون مدیون عملکرد قوی در کسب‌وکارهای مختلف، به ویژه بخش مصرف‌کننده است که همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. هواوی، جلوتر از اپل، در حال حاضر دومین تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند بر اساس سهم بازار در جهان است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. غول بزرگ چینی همه رو خورده

  2. اوففف ایم لعنتی توقف نا پذریه