فناوری لینک توربو

فناوری لینک توربو به صورت رسمی توسط شرکت آنر معرفی خواهد شد

شرکت آنر قصد دارد فناوری لینک توربو (Link Turbo) را در یک کنفرانس مطبوعاتی که قرار است در هنگ‌کنگ برگزار شود، معرفی کند. در این بخش شما را با تکنولوژی لینک توربو آشنا خواهیم کرد.

شرکت آنر که به عنوان زیرمجموعه هواوی هم شناخته می‌شود، تاکنون چندین تکنولوژی جدید همانند عکاسی واقعیت افزوده، GPU Turbo و تراشه کایرین 980 را معرفی کرده است؛ آن‌ها معتقدند که هم اکنون توانسته‌اند رشد 150 درصدی را در بازارهای خارجی به دست آورند و همچنین رتبه نخست برند اینترنت موبایل را برای 9 ماه حفظ کنند. آنر قصد دارد در کنفرانسی که قرار است به زودی برگزار شود، تکنولوژی جمع‌آوری شبکه را که لینک توربو نامیده می‌شود، معرفی کند.

فناوری لینک توربو

هنگامی که شما به وای فای عمومی متصل می‌شوید یا از اینترنت تلفن همراه خود برای کارهای سنگین استفاده می‌کنید، معمولا قوی بودن اتصال شبکه را با خروجی ضعیف خواهید دید. تکنولوژی لینک توربو به صورت خودکار تراکم شبکه را تشخیص داده و کارهای ضروری را به کانال‌های شبکه 4G متصل می‌کند؛ با این کار امکان چت کردن، خرید و دانلود بدون توقف را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

فناوری لینک توربو توانسته بیش از 20 مجوز اصلی ثبت اختراع و همچنین تجمیع شبکه مشارکتی End-Cloud را به دست آورد. هنگامی که ظرفیت شبکه شما تکمیل شود، می‌توانید از پهنای باند وسیع استفاده کرده و اقدام به یک‌پارچه کردن ویدیوها کنید. این فناوری می‌تواند تاخیر در کار را بهبود ببخشد و امنیت شبکه دوگانه را فراهم کند.

برخی از قابلیت‌های لینک توربو همراه گوشی آنر مجیک 2 (Honor Magic 2) خواهند بود، اما انتظار می‌رود که این فناوری به صورت کامل با آنر وی 20 (Honor V20) در 26 دسامبر (پنجم دی ماه) معرفی شود.