رندر قاب های گلکسی اس ۱۰ ، گلکسی اس ۱۰ پلاس

رندرهای Olixar چهار دوربین پشتی گلکسی اس ۱۰ پلاس را تایید می‌کنند

شرکت قاب‌سازی Olixar رندرهایی مربوط به قاب‌هایش با گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ ، گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰ لایت را منتشر کرده است. یک نکته‌ی مهم در این رندرها، تأیید چهار دوربین در پشت و دو دوربین در جلوی گوشی Galaxy S10 Plus سامسونگ است.

یک حفره روی نمایشگر، جذاب‌ترین گرایش حال حاضر است و همه‌ی تولیدکنندگان به دنبال دستیابی به آن هستند. آنر همزمان با رونمایی گوشی گلکسی ای 8 اس سامسونگ، پیش‌نمایشی از گوشی View 20 خود را در هنگ کنگ به نمایش درآورد. با این حال تمام چشم‌ها بر روی گلکسی اس ۱۰ ، گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰ لایت به عنوان جدیدترین گوشی‌های سامسونگ و چگونگی به کار بردن فناوری‌های جدید در آن‌ها است.

رندرهای شرکت قاب‌سازی Olixar، تصاویری از اس 10، اس 10 لایت و اس 10 پلاس را همراه با یک نمایشگر غول پیکر، یک حفره روی نمایشگر سوپر آمولد برای دوربین سلفی و دوربین‌هایی با چینش افقی بر روی قاب پشتی نشان می‌دهند. از همه مهم‌تر در گوشی گلکسی اس 10 پلاس چهار دوربین در پشت و دو دوربین در جلو دیده می‌شود.

با نگاهی به رندرهای قاب محافظ نسخه اصلی گلکسی اس 10، ما دو دوربین مشابه هم با یک لنز بزرگ‌تر در وسط را بر روی قاب پشتی می‌بینیم. یکی از آن‌ها دوربین اصلی بوده، دومی مربوط به دوربین ثانویه با لنز تله فوتو است و سومی می‌تواند یک دوربین فوق عریض باشد؛ پیکربندی مشابه با آنچه در گوشی گلکسی ای 7 2018 دیده‌ایم.

چینش چهار دوربین پشتی گلکسی اس ۱۰ افقی خواهد بود

روی صفحه نمایش گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ، حفره‌ای به اندازه‌ی میزبانی از دو دوربین ایجاد شده است، اما نمی‌دانیم که آیا یکی از آن‌ها برای عکاسی سلفی با زاویه عریض است یا یک سنسور 2 مگاپیکسلی معمولی برای عمق دادن به تصاویر سلفی شما خواهد بود. در سمتی دیگر، چهار دوربین پشتی گوشی از پیکربندی مشابه با دوربین‌های گلکسی ای 9 2018 برخوردارند: این پیکربندی شامل دوربین اصلی، لنز تله فوتو، لنز عریض و یک دوربین عمق میدان است که نمی‌توانید به تنهایی از آن استفاده کنید.

شرکت Olixar معمولا پیش از رونمایی رسمی گوشی‌ها، با رندرهایش ابعاد آن‌ها را افشا می‌کند، پس ما می‌توانیم به این رندرها نیز اعتماد کنیم و بگوییم مربوط به محصولات نهایی هستند که تا چند هفته دیگر سامسونگ رسما از آن‌ها پرده برداری خواهد کرد. ما پیشتر شنیده بودیم که سامسونگ برخلاف گلکسی ای 8 اس، حفره‌ی روی نمایشگر را در سمت چپ صفحه ایجاد خواهد کرد.