آیفون XS مکس

همکاری سامسونگ و اپل به نازک شدن نسل بعدی آیفون XS مکس کمک خواهد کرد

در گوشی جانشین آیفون XS مکس اپل، از پنل Y-Octa استفاده خواهد شد. سامسونگ این نوع پنل را برای اپل تامین نکرده و در عوض تصمیم دارد فناوری ساخت آن را در اختیار سازنده گوشی های آیفون قرار بدهد.

سال گذشته، اپل یک سوم کل هزینه ساخت هر دستگاه آیفون ایکس را به منظور تامین نمایشگر او ال ای دی آن به سامسونگ پرداخت کرد. اپل طی سال جاری در تلاش بود به وسیله ارائه راهکارهایی جدید همچون یافتن تامین‌کنندگانی دیگر برای پنل‌های نمایشگر موبایل OLED مورد نیاز خود، هزینه ساخت آیفون ایکس اس را کاهش بدهد.

استفاده از پنل در مدل جانشین آیفون XS مکس

سامسونگ برای از دست ندادن مشتری بزرگی همچون اپل، پیشنهاد استفاده از پنل‌های Y-Octa را ارائه کرد. این پنل پیشتر در گلکسی اس 9 پلاس به کار رفته و در آن لایه‌ای لمسی به صورت یکپارچه درست درون نمایشگر به کار رفته است. پنل‌های Y-Octa در مقایسه با دیگر پنل‌های او ال ای دی سبک‌تر، نازک‌تر و روی هم رفته ارزان‌تر هستند. اگرچه کاهش هزینه تولید، نیاز اپل برای کاهش قیمت پنل‌های نمایشگر را حل می‌کند، اما مشکل دیگر اینجاست که سامسونگ اکنون قادر به تامین پنل‌های Y-Octa در حد نیاز اپل نیست.

با توجه به این موضوع، سامسونگ و اپل با یکدیگر دست همکاری داده و قرار شده شرکت کره‌ای، تکنولوژی ساخت پنل Y-Octa را فقط برای ساخت بالارده‌ترین گوشی آیفون 2019 در اختیار اهالی کوپرتینو قرار بدهد. در سال میلادی آتی، این پنل در گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 نیز به کار خواهد رفت. انتظار داریم بهترین گوشی اپل در سال آینده، همان جانشین آیفون XS مکس باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. دست دادن دست هم هواوی و زمین بزنن

  2. مگ مشتری سامسونگ اپله ک نمیخاد از دستش بده

  3. دیگ ظریف تر و نازک تر از این میخواد چی بزنه؟ اصا میشه تو دست گرفتش دیگ

  4. این وسط چی گیر سامسونگ میاد؟؟؟

  5. اینا که مثل سگو گربه بودن

  6. بدون سامسونگ هیچ برندی کامل نیست،در هر محصولی بدون شک قطعاتی از این غول هست و خواهد بود