هایما M5

هایما M5 ؛ محصول جدید ایران خودرو در راه بازار ایران

هایما M5 یا هایما فامیلی (Haima M5) به عنوان محصول جدید ایران خودرو به بازار می‌آید. این خودروی چینی در حال گذراندن تست‌های فنی است و در آینده‌ای نزدیک توسط ایران خودرو به بازار ایران عرضه خواهد شد.

اخیرا در فضای مجازی، تصاویری از خودروی استتار شده‌ای منتشر شده است که بسیاری آن را خودرو هایما M5 یا هایما فامیلی می‌دانند. این خودرو در حال گذراندن تست‌های فنی است و به زودی توسط شرکت ایران خودرو تولید و به بازار عرضه می‌شود. انتظار می‌رود هایما M5 مانند خودرو هایما S5، نمونه متفاوتی نسبت به سایر محصولات این شرکت باشد و با امکانات و مشخصات ظاهری ویژه‌ای به بازار عرضه شود.

هایما M5

مشخصات فنی هایما M5

خودرو هایما‌ M5 به موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که قدرتی معادل 123 اسب بخار تولید می‌کند. مشتریان می‌توانند این خودرو را با موتور توربوشارژ خریداری کنند. البته هایما ام 5 در بعضی از بازارهای جهانی با نام F5 نیز شناخته می‌شود. از سویی این احتمال وجود دارد که شرکت ایران خودرو این محصول را با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ و با قدرت 161 اسب بخار به بازار عرضه کند. البته هنوز تصاویر رسمی از قسمت ظاهری این خودرو منتشر نشده است و باید منتظر بمانیم که آیا ایران خودرو این محصول را همانند نسخه‌های قبلی آن به بازار عرضه می‌کند یا قصد دارد هایما‌ M5 را به صورت نسخه فیس لیفت و با امکانات جدید به بازار عرضه کند.

هایما M5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. من یکی ک تغییری حس نکردم

  2. چ خوله مخصوصا مدل چراغای جلوش خیلی جالبن

  3. اینا چیه دورش چسبوندن ی لحظه فک کردم مدلشه

  4. تولید ایرانی بهترین انتخاب

  5. [هایما M5 ؛ محصول جدید ایران خودرو در راه بازار ایران]

    تیتر مطلب خیلی جالبه!!!

    بهتره این طور نوشته بشه

    هایما M5 ؛ محصول قدیمی چینی در راه بازار ایران

    با سپاس