گوشی هواوی نوا 4

افشای مشخصات کامل گوشی هواوی نوا 4 جای هیچ ابهامی را باقی نمی‌گذارد

رندرها و مشخصات فنی گوشی هواوی نوا 4 به صورت کامل فاش شدند. این اطلاعات، جای هیچ ابهامی را در مورد مشخصه‌های فنی و طراحی Huawei Nova 4 باقی نمی‌گذارند.

در تاریخ 26 آذر (17 دسامبر)، هواوی موبایل جدید خود را با هدف جذب افراد جوان‌تر روانه بازار خواهد کرد. این یعنی گوشی بعدی چینی‌ها از حیث مشخصات، قیمت، عملکرد، دوربین و کارایی، محصولی رقابتی خواهد بود. نوا ۴ همچنین اولین گوشی هواوی با دوربین سلفی درون صفحه‌ای بوده و رقیب جدی گلکسی A8s به عنوان اولین اسمارت فون دنیا با نمایشگر Infinity-O محسوب می‌شود. این، رویکردی جدید است که به سازندگان اجازه می‌دهد ضمن تولید دستگاهی با نمایشگر کم‌حاشیه و افزایش نسبت صفحه به بدنه، ناچ یا بریدگی بالای صفحه را از دستگاه حذف کنند.

گوشی هواوی نوا 4

این اولین باری نیست که تصاویر و مشخصات فنی گوشی هواوی نوا 4 در اختیارمان قرار می‌گیرد؛ اما اطلاعاتی که امروز منتشر شده‌اند، اطلاعات پیشین را تکمیل کرده و به نوعی مهر تاییدی بر تمام شایعات منتشرشده هستند.

مشخصات فنی گوشی هواوی نوا 4 

همان‌طور که پیش‌تر نیز اعلام شده بود، هواوی از نمایشگری 6.4 اینچی با وضوح 1080×2310، تراشه پرچمدار اما قدیمی‌تر کایرین 970 و یک باتری 3750 میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. به‌نظر Nova 4 در دو نسخه مختلف با 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد و خریداران نیز از فناوری های dual-VoLTE و شارژ سریع 9 ولت / 2 آمپر برخوردار می‌شوند.

گوشی هواوی نوا 4

مطابق با تصاویر، سوراخ روی صفحه در گوشه سمت چپی دستگاه تعبیه شده و میزبان دوربینی 25 مگاپیکسلی با قابلیت‌های هوش مصنوعی است. مورد جالب دیگر، وجود دو سیستم دوربین در بخش پشتی است: یکی با ماژول 48 + 16 + 2 مگاپیکسلی و دیگری با ماژول 20 + 16 + 2 مگاپیکسلی. اگرچه منبع افشاکننده به قیمت این مدل‌ها اشاره‌ای نداشته است، ولی احتمالا مدل 64 گیگابایتی با دوربین سه گانه 20 مگاپیکسلی و مدل 128 گیگابایتی این گوشی با دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی به فروش خواهد رسید.

در ادامه می‌توانید رندرهای هواوی Nova 4 را مشاهده کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. فک نمیکنم زیاد طرفدار پیدا کنه

  2. این شارژ سریعش خوبه ب شرطی ک مس میت ۱۰ زودم خالی نکنه

  3. اصا نمیدونم چرا هیچ جوره نمیتونم با این برند چینی کنار بیام

  4. چینی های بدرد نخور