عکس های جدید هواوی نوا 4

انتشار بنچمارک و عکس های جدید هواوی نوا 4

بنچمارک و عکس های جدید هواوی نوا 4 (Huawei Nova 4) در آستانه رونمایی این گوشی هوشمند منتشر شد. به نظر می‌رسد کاربران باید خود را برای دستگاهی قوی با طراحی مشابه P20 Pro آماده کنند.

فردا هواوی رسما از اولین اسمارت فون خود با دوربین سلفی درون صفحه‌ای رونمایی خواهد کرد. پیش‌تر، رندرها و مشخصات فنی کامل این گوشی از طریق منابع مختلف در اختیار ما قرار گرفته بود. حالا نیز بنچمارک Geekbench و تصاویر هواوی نوا 4 در دنیای واقعی منتشر شده است تا مهر تاییدی بر اطلاعات قبلی باشد.

سازندگان از تراشه پرچمدار کایرین 970 که سال 2017 معرفی شده بود، به عنوان مغز پردازشگر استفاده کرده‌اند. احتمالا گوشی نوا 4 در دو نسخه مختلف با 6 یا 8 گیگابایت رم به فروش خواهد رسید، ولی مدلی که از آن در تست Geekbench استفاده شده، 8 گیگابایت رم دارد. به علاوه، دستگاه به صورت پیش‌فرض اندروید 9 پای را اجرا می‌کند. این در حالی‌ست که گلکسی ای 8 اس از اندروید 8.1 اوریو بهره می‌برد.

عکس های جدید هواوی نوا 4

هواوی Nova 4 به صفحه نمایشی بزرگ و کم‌حاشیه مجهز شده و دوربین سلفی، در گوشه سمت چپ نمایشگر جای گرفته است. اگرچه نمونه این طراحی را پیش‌تر در گلکسی A8s نیز دیده بودیم، ولی ظاهرا سوراخ صفحه در این اسمارت فون به‌مراتب کوچکتر بوده و کمتر جلب توجه می‌کند.

قاب پشتی دستگاه با اقتباس از طراحی پی 20 پرو و میزبانی دوربین سه گانه طراحی شده است. هرچند، اینجا خبری از اسکنر جلویی یا حسگر زیر صفحه نیست و همانند بسیاری از گوشی های امروزی، اسکنر اثر انگشت را می‌توان در همین بخش پیدا کرد.

فردا هواوی نوا 4 طی مراسمی رسمی در کشور چین معرفی خواهد شد. در ادامه می‌توانید عکس های جدید هواوی نوا 4 را مشاهده کنید. این تصاویر با گوشی میت 20 پرو ثبت شده‌اند.

عکس های جدید هواوی نوا 4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. تاگ لبه هاش یکم بیشتر خمید بود جالب تر میشد

  2. فردا دقیقا چ ساعتی؟ پوشش خبری دارین؟

  3. دوربین وسطه؟ یکم رو مخه ولی درکل عالیه بقیه چیزاش