یلدا با طعم شانس

یلدا با طعم شانس هواوی ؛ رویداد ویژه یلدای شگفت انگیز دیجی کالا

جشنواره یلدای شگفت انگیز دیجی کالا به مناسبت شب یلدا برگزار می‌شود و هواوی نیز دو گوشی پرطرفدار خود را در این جشنواره عرضه خواهد کرد. علاوه بر آن، رویداد یلدا با طعم شانس هواوی برگزار می‌شود که در ادامه با شرایط آن آشنا می‌شویم.

یلدا شبی خاطره‌انگیز برای همه ماست. هواوی به پاس‌داشت این شب باستانی و رسم کهن ایرانی، برای یلدای امسال برنامه ویژه‌ای تدارک دیده است که یلدای امسال برای همه ما خاطره‌انگیزتر باشد.

عرضه محصولات هواوی در جشنواره یلدای شگفت انگیز دیجی کالا آغاز می‌شود. هواوی در این جشنواره که به مناسبت شب یلدا در دیجی کالا برگزار می‌شود، دو محصول پرطرفدار خود یعنی نوا 3 ای (Huawei nova3e) و میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro) را عرضه خواهد کرد.

در یلدا با طعم شانس هواوی برنده شوید

به علاوه هواوی امسال قصد دارد به مناسبت یلدا رویدادی را با عنوان « یلدا با طعم شانس » برگزار کرده و در آن خوش‌شانس‌ترین فرد یلدای 97 را در فضای مجازی پیدا کند و تعدادی گوشی هواوی به او جایزه دهد. شاید این فرد خوش‌شانس شما باشید! پس برای امتحان کردن شانس خود شرایط این مسابقه را در صفحه اجتماعی HuaweiMobileFarsi در اینستاگرام زیر پست مربوطه دنبال کنید.

شرایط این رویداد هم بسیار ساده است؛ فقط کافی است که صفحه HuaweiMobileFarsi در اینستاگرام  را دنبال کرده و پست « یلدا با طعم شانس » را در صفحه شخصی خود استوری کنید. علاوه بر این هم اگر سه نفر از دوستان خود را هم زیر پست مربوطه Mention کنید، شانس برنده شدن جایزه‌های بیشتری را شامل 10 دستگاه تجهیزات جانبی هواوی را نیز خواهید داشت. هر چه زودتر دست به کار شوید، چرا که شما هم می‌توانید یکی از برندگان خوش‌شانس این رویداد در یلدای شاد امسال باشید.