پتنت‌های طراحی ناچ سامسونگ

پتنت‌های طراحی ناچ سامسونگ منتشر شد؛ هر یک کوچک‌تر از دیگری

پتنت‌هایی مربوط به طراحی ناچ سامسونگ منتشر شده است. این پتنت‌ها، حالت‌های مختلفی که سامسونگ برای طراحی گوشی‌های ارزان قیمت‌تر خودش انتخاب کرده است را نشان می‌دهند.

سامسونگ تمام سال 2018 را در برابر استفاده از نمایشگر ناچ مقاومت کرد؛ اما به نظر می‌رسد این شرکت فکر می‌کند که اگر این قسمت ناچ کوچک باشد، مشتریان می‌توانند آ‌ن‌ها را عفو کنند. اخیرا ما ایده‌هایی از سامسونگ برای نمایشگرهایی با بریدگی در شکل و ابعاد مختلف را دیده‌ایم. حالا پتنت‌هایی مربوط به طراحی ناچ سامسونگ توسط اداره مالکیت معنوی کره به انتشار رسیده است.

هر شش پتنت طراحی ناچ سامسونگ به سبک قطره‌ای هستند که می‌توانند نسخه‌ی تکامل یافته‌ای از اسنشال فون و یک پله عقب‌تر از حفره روی نمایشگر (که اخیرا توسط سامسونگ معرفی شده) باشند. هر مدل نشانگر دوربین سلفی هستند که کمتر از دیگری فضای بالایی نمایشگر را اشغال می‌کنند و باعث افزایش زیاد حاشیه‌ی بالایی فریم گوشی نیز نمی‌شوند.

پتنت‌های طراحی ناچ سامسونگ

پتنت‌های طراحی ناچ سامسونگ

این پتنت‌ها، شباهت بسیار زیادی با پتنت‌هایی دارند که سامسونگ اخیرا آن‌ها را در اداره‌ی ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده به نام خود ثبت کرده است، گرچه در آنجا تنها یکی از این مدل‌ها را دیده بودیم. طراحی ناچ سامسونگ متفاوت از هرآنچیزیست که در گوشی‌های دیگر دیده‌ایم، با این حال سامسونگ فقط می‌خواهد سبک این طراحی را به نمایش بگذارد و هنوز جای دقیق قرارگیری دوربین سلفی در گوشی‌های آینده‌ی مجهز به این سبک طراحی سامسونگ مشخص نیست. در این پتنت‌ها، دوربین در وسط قاب قرار گرفته است،‌ این درحالیست که ما رندرهایی متفاوت‌تر با جایگیری دوربین در سمت چپ و راست نمایشگر را نیز دیده بودیم. این طراحی شاید برای گوشی‌های ارزان قیمت‌تر سامسونگ در نظر گرفته شده باشد.

ناچ موچک و حفره روی نمایشگر، دو سبک طراحی است که ما در سال 2019 قرار است در گوشی‌های هوشمند تولیدکنندگان مختلفی ببینیم. امیدواریم تا سال 2020، بتوانیم شاهد طراحی قاب تمام صفحه واقعی با یک دوربین سلفی زیر نمایشگر گوشی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. قطره ای مگه نیست>؟؟؟

  2. این ک معلوم نیست از این جا